بواسطه رعایت حقوق شهروندی صورت گرفت؛

تقدیر استاندار از اداره کل امور مالیاتی استان قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۲:۴۲
کد خبر: ۷۷۵۲۷۰
تقدیر استاندار از اداره کل امور مالیاتی استان قزوین
استاندار قزوین بواسطه رعایت حقوق شهروندی از اداره کل امور مالیاتی استان تقدیرکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط تیم بازرسی و ارزیابی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و کمیته عفاف و حجاب استانداری، اداره کل امور مالیاتی استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب بعنوان دستگاه برتر انتخاب و مورد تقدیر استاندار قزوین واقع شد.

در نشست استانی صیانت از حقوق شهروندی که با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل استان برگزار شد؛ مریم بیدخام مدیرکل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری قزوین اظهار داشت: ستاد صیانت استان دستگاه های دولتی وغیردولتی را در سه حوزه عفاف و حجاب ، حقوق شهروندی و مصوبه427 شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سه بازه زمانی تعطیلات نوروزی، ایام ماه مبارک رمضان و یک بار هم به صورت کلی همه دستگاه ها را مورد ارزیابی قرار می دهد.

وی افزود: در این ارزیابی ها دستگاه های اجرایی از نظر تعداد کارکنان به 2 گروه بالای 50 و زیر 50 نیرو و به چهار گروه امور عمومی، اقتصادی، آموزشی فرهنگی و اجتماعی و زیربنایی تقسیم شدند .

این مقام مسئول با اشاره به بازرسی از 140 دستگاه در استان، اظهار داشت: این دستگاه‌ها براساس چک لیست‌های جداگانه توسط 28 تیم و 57 بازرس در سطح استان ارزیابی شده‌اند.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به مصطفی پورامیدی مدیر کل امور مالیاتی استان از زحمات انجام شده توسط این اداره کل در حوزه اجرای برنامه‌های حجاب و عفاف و حقوق شهروندی که منتج به کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان شد؛ تقدیر و تشکر به عمل آمد .

در متن این لوح آمده است: حقوق شهروندی، عفاف و حجاب هدیه الهی و نشات گرفته از فطرت انسان هاست که منبعث از تعالیم اسلامی بوده و ارزش معنوی دارد.

بی تردید اهتمام مدیران درجهت استقرارفرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی درکنار توجه به بهبود روش‌های انجام کار، زمینه ساز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است، نظربه نتایج حاصل از ارزیابی ستاد صیانت استان، اداره متبوع جنابعالی به عنوان دستگاه برتر استانی درگروه دستگاه های بالای50 نفرامور اقتصادی در حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی شناخته شده است.

بدین وسیله از تلاش و توجه جنابعالی و همکاران محترمتان دراجرایی نمودن برنامه‌های عفاف و حجاب، حقوق شهروندی قدردانی کرده، ازدرگاه خداوند سبحان بهروزی و توفیق در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز