معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مردم دغدغه کالاهای اساسی را نداشته باشند

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۳:۵۳
کد خبر: ۷۷۶۱۴۴
مردم دغدغه کالاهای اساسی را نداشته باشند
منوچهر حبیبی گفت: مردم دغدغه کالاهای اساسی را نداشته باشند چراکه این کالاها به اندازه کافی در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهارکرد: خوشبختانه کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای استان موجود است و مردم از جهت تامین کالاها هیچ دغدغه‌ایی نداشته باشند.

وی تاکیدکرد: با توجه به شرایط امروز کشور و همچنین وضعیت موجود بازار، نظارت‌ها باید جدی‌تر صورت گیرد تا مردم نگرانی از عرضه مناسب کالا نداشته باشند.

حبیبی خاطر نشان کرد: توزیع کالاهای اساسی مصوب تنظیم بازار باید طبق اولویت صورت گیرد و به گونه‌ای اقدام شود که دسترسی مردم به کالاها بیش از پیش تسهیل شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ضمن تقدیر از اتاق اصناف استان در تامین و توزیع گوشت طی روزها و ماه‌های اخیر افزود: تامین نیازهای مصارف روزانه مردم یکی دیگر از اولویت‌های اصلی ستاد تنظیم بازار است و تامین نیازهای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در اولویت بعدی قرار دارد.

حبیبی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار بر توزیع گوشت به صورت جدی نظارت  داشت و علیرغم برنامه‌های ماه‌های محرم و صفر با تامین به موقع کالای اساسی به مقدار نیاز بازار درجهت رفع دغدغه‌های مردم گام‌های خوبی برداشته شد که قابل تقدیر است .

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با توجه به نوسانات قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار، تصمیماتی در جهت کنترل قیمت این کالاها اتخاذ شده که در موقع مناسب اقدام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز