مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین عنوان کرد:

استقبال از چهل سالگی انقلاب با تولید برنامه های مختلف

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۷۷۵۸
استقبال از چهل سالگی انقلاب با تولید برنامه های مختلف
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در جمع خبرنگاران: صداوسیمای مرکز قزوین با تولید برنامه های مختلف به استقبال چهل سالگی انقلاب می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل سالگی انقلاب در سالن اجتماعات سازمان برگزارشد با اشاره به تدارک برنامه های مختلف برای دهه مبارک فجر اظهارکرد: صداوسیمای مرکز قزوین با تولید برنامه های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی و آثار فاخر چهل سالگی انقلاب را جشن خواهدگرفت.

انبارلویی در تشریح برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام گفت: برنامه تلویزیونی چهلستون در قالب مصاحبه با استانداران قزوین از گذشته تاحال و چهل چراغ و پلاک ایران و گوهر تابان و... ازجمله برنامه های تلویزیونی هستند که به روی آنتن می روند.

وی ادامه داد: همچنین طراحی سرود انقلابی در محوطه مزار شهدا و برنامه های صبحگاهی و خانواده و زنده مانند صبح بخیر قزوین و هم محلی و خانه ما و تیک تاک و پرنیان با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و سیاسی برنامه هایی هستند که با محور انقلاب از شبکه استانی قزوین پخش می شوند.

انبارلویی با اشاره به تدارک برنامه های مسابقه محور برای این ایام گفت: همچنین حدود 12 هزار عنوان انیمیشن تولید داخلی در سراسر کشور به میزان حدود سه هزار ساعت داریم درحالیکه در گذشته قادر به انجام این کار نبودیم.

وی اذعان کرد: همچنین در این ایام فیلم های سینمایی ویژه ای به روی آنتن خواهدرفت.

این مقام مسئول درمورد برنامه های رادیویی این مرکز در ایام دهه فجر اظهارکرد: ویژه برنامه های رادیویی مانند نمایش فرزند بهشت در 20 قسمت 30 دقیقه ای که روایت زندگی آیت الله شارلی است و مستند منادیان آزادی در 7 قسمت 30 دقیقه ای ازجمله مهم ترین برنامه های رادیو خواهدبود.

انبارلویی ادامه داد: همچنین در این مدت مستند ویژه استان قزوین"آن دو روز سخت" از رادیو به روی آنتن خواهدرفت.

وی اذعان کرد: مستند "تا همیشه ماندگار" و مستند عصرگاهی دهه فجر ازجمله مستندهایی هستند که در این ایام پخش خواهندشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: برنامه صبحگاهی "صبح بخیر سلام" و راه عشق و دیماج دیگر برنامه های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب در بخش رادیو هستند.

انبارلویی با اشاره به اهمیت بخش اخبار گفت: 30 گزارش خبری از اول مهرماه با مضمون دستاوردهای انقلاب پخش شده که 20 گزارش خبری دیگر نیز تا پایان سال پخش خواهدشد.

وی اذعان کرد: همچنین در خبر 20 به عنوان پربیننده ترین بخش خبری صداوسیمای مرکز قزوین بخشی را به گفت و گوی 5 دقیقه ای با مدیران استان اختصاص داده ایم و تا 40 برنامه با محوریت 40 سالگی انقلاب قابلیت ارتقاء دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ادامه داد: برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور مدیران ارشد استانی از اول فروردین ماه پخش و در همه بخش ها میزبان اندیشه ها و نظرات صاحب نظران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولان را به مردم نزدیک کنیم گفت: برنامه نبض و انعکاس و بی حاشیه ازجمله برنامه هایی هستند که در آنها مردم از مسئولان سوال و پاسخ خود را دریافت می کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: برنامه 162 در این مرکز طراحی شده که پیام های مردم را در همه حوزه ها رصد و به گوش مسئولان می رساند.

انبارلویی تولید و پخش دو قطعه موسیقی با عنوان مرز پرگهر و اعجاز باغ که همه عوامل تولید آن بومی هستند را از دیگر برنامه های دهه فجر این رسانه برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک برگزاری کنگره سه هزار شهید استان گفت: استان قزوین پتانسیل های بالایی  در زمینه های تاریخی و فرهنگی دارد.

انبارلویی ادامه داد: صنعت قزوین از قبل از انقلاب مطرح بود و پتانسیل قابل توجهی در شهر صنعتی البرز وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه واحدهای تولیدی استان گفت: قزوین باتوجه به موقعیت جغرافیایی مستعد کشاورزی است.

این مقام مسئول اذعان کرد: قزوین در 4 دهه گذشته مفاخر گوناگونی را به خود دیده است.

انبارلویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کاملا مردمی است مردم را صاحب اصلی این انقلاب دانست.

وی با تاکید براینکه تحریم ها برای ایران تازگی ندارد افزود: شاخص ترین رویداد این 4 دهه تحریم بود که خوشبختانه تاثیری چندانی بر روند پیشرفت و توسعه کشور نگذاشت.

صداوسیما3

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز