معاون اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد؛

احیای روحیه خودباوری و استقلال با ظهور انقلاب

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۵:۴۷
کد خبر: ۷۷۸۱۳۵
احیای روحیه خودباوری و استقلال با ظهور انقلاب
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و استقلال را در بین ایرانیان احیا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست کمیته اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و استقلال را در بین ایرانیان احیا و آنها را به انجام کارهای بزرگ امیدوار کرد.

وی افزود: این انقلاب نشان داد ایران می تواند بدون وابستگی به استکبار به یک قدرت تبدیل شود.

این مقام مسئول اظهارکرد: پیشرفت های کشورمان پس از انقلاب در عرصه های مختلف بویژه حوزه‌های علمی و دفاعی برهیچ کس پوشیده نیست.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: دستاوردهای میهن اسلامی در زمینه های مختلف در حالی بدست آمده که دشمنان با همه وجود تلاش کرده اند تا ما را از دستیابی به رشد و توسعه بازدارند.

وی اظهارکرد: با توجه به فضاسازی و جنگ روانی آمریکا علیه ایران برای القای ناکارآمدی نظام، باید امسال بیش از پیش به تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم.

این مسئول گفت: دستاوردها، خدمات و اقدامات جمهوری اسلامی قابل مقایسه با دوره طاغوت نیست به گونه ای که خدمات این نظام در طول تاریخ برای ایران مثال زدنی است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین افزود: یک نمونه از این دستاوردها و خدمات را می توان در سطح روستاها مشاهده کرد که در دوره طاغوت از کم ترین امکانات نیز بهره مند نبودند اما به برکت انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی از انواع امکانات و خدمات برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه باید برای جلب اعتماد عمومی تلاش کنیم، اظهارکرد: با وجود همه خدمات ارایه شده نواقص و کمبودهایی نیز وجود دارد که باید صادقانه بیان شوند و بابت کم کاری ها نیز از مردم عذرخواهی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز