مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبرداد:

نصب المان دوچرخه‌سواری در میدان جانبازان

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۴:۵۷
کد خبر: ۷۷۸۱۹۷
نصب المان دوچرخه‌سواری در میدان جانبازان
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از نصب المان دوچرخه‌سواری در میدان جانبازان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین‌؛ داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: المان دوچرخه‌سواری در ضلع شرقی میدان جانبازان (بلوار مطهری) نصب شد.

قاسمی افزود: این المان به سفارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و کمیته تخصصی دوچرخه و با بهره گیری از نشانه این کمیته، در سازمان زیباسازی طراحی شده و پس از اخذ تاییدیه و انجام محاسبات فنی نصب شد.

وی بیان کرد: این المان به طول ۷/۵متر و ارتفاع 5/5 متر و از جنس فلز آهن ساخته و با رنگ اپوکسی پوشش داده شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین طرح نورپردازی المان و اجرای شعار روی پایه به صورت حروف برجسته نوری با هدف دید و منظر مطلوب در شب نیز در حال اجراست.

قاسمی گفت: نمادها و نشانه های شهری وسیله ای بالقوه برای رساندن معنا هستند و درک این نشانه‌ها و ایجاد هویت سازمانی در آن‌ها به وسیله تکرار در تابلوهای نصب شده در مسیرهای دوچرخه و...  موجب ماندگاری این معنا در ذهن مخاطبین می شود.

قاسمی ادامه داد: هدف نهایی از ساخت این المان ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده بیشتر از دوچرخه در فضای شهر، با تاکید بر نشانه و شعار (قزوین شهر دوستدار دوچرخه) می باشد.

وی گفت: سعی سازمان بر این بوده که در ساخت و رنگ آمیزی المان از مواد و مصالحی استفاده شود که بالاترین کیفیت را داشته باشند و بعد از چند صباحی از بین ‌نروند و موادی که در مقابل شرایط جوی و نیز کنجکاوی‌های برخی شهروندان دوام و ماندگاری قابل توجهی داشته باشند.

وی بیان کرد: با این حال ارتباط صحیح شهروندان و عدم آسیب‌رسانی به آن تاثیر بسزایی در ماندگاری این المان خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز