از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین صورت گرفت؛

برگزاری جشن بزرگ مردمی "محمد (ص) رسول مهر" در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۷:۳۳
کد خبر: ۷۷۹۵۸۲
برگزاری جشن بزرگ مردمی محمد (ص) رسول مهر در قزوین
جشن بزرگ مردمی "محمد (ص) رسول مهر" از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با حضور پرشور شهروندان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشن بزرگ مردمی "محمد (ص) رسول مهر" از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، و جمعی از مدیران شهری و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و شهروندان برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی، نماینده  مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: برگزاری جشن‌های مناسبتی از اقدامات ارزشمند مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: برگزاری چنین جشن‌هایی این امکان را به خانواده‌ها می‌دهد که با کمترین هزینه دقایقی شاد را سپری کنند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: از دیگر اقدامات خوب مجموعه مدیریت شهری قزوین استفاده از ظرفیت جوانان هنرمند بومی است.

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم گفت: عملکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین جهت برگزاری برنامه های فرهنگی مفرح در مناسبت های مذهبی و ملی قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: جابجایی سالانه ۱۰ میلیون تن کالا و سه میلیون و ۸۵۰ هزار مسافر از دستاوردهای اجرایی خط راه آهن قزوین رشت به شمار می رود.

محمدی خاطرنشان کرد: اتصال بمبی هند از طریق ایران به هلسینکی فنلاند در شمال اروپا، کاهش بار ترافیکی و تلفات جاده ای به همراه صرفه جویی در مصرف انرژی از مهمترین مزیت های دیگر این پروژه می باشد.

حکمت اله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز گفت: رویکرد مجموعه مدیریت شهری برگزاری جشن‌های مفرح و شاد در اعیاد مذهبی و مناسبت‌های ملی جهت ایجاد نشاط و شادابی در شهر قزوین است.

داودی افزود: برگزاری جشن‌ها و برنامه های مفرح فرهنگی تا پایان سال تدوام خواهد داشت.

مهدی عبدالرزاقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین در حوزه‌های عمرانی حرکت‌های خوبی را شروع کرده است.

عبدالرزاقی افزود: امروز موفق شده‌ایم استارت کمربندی سبز شرق قزوین را از میدان شورا تا مینودر بزنیم که این امر منجر به کاهش بار ترافیکی شهر و رونق گردشگری در شهر قزوین خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیگیری راه‌اندازی تراموای شهری از جاده نسیم شمال تا میدان مینودر از دیگر برنامه‌های مجموعه مدیریت جدید شهری است که تحقق آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک، رفع مشکلات زیست‌محیطی و تسهیل رفت و آمد شهروندان خواهد داشت.

عبدالرزاقی اضافه کرد: ایجاد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در راستای توسعه ورزش‌های همگانی از دیگر اقدامات شهرداری و شورای پنجم شهر قزوین در سال ۹۷ است.

سعید دقیقی عضو شورای اسلامی شهر  قزوین نیز در این مراسم گفت: رویکرد شورای پنجم شهر ایجاد فضایی شاد و پرنشاط در شهر قزوین برای شهروندان فهیم است.

دقیقی افزود: در تلاش هستیم تا با برگزاری برنامه‌های مفرح فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شهروندان تغییر را به خوبی در شهر قزوین احساس کنند.

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز گفت: حضور پرشور شهروندان در برنامه‌ها موجب دلگرمی مدیران شهری می‌شود تا بتوانند با توان افزون‌تر و با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار محترم اقدامات گسترده‌تری در شهر انجام دهند.

درافشانی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی در رأس برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مفرح در مناسبت‌های مذهبی و ملی، با حمایت مجموعه مدیریت شهری و مشارکت شهروندان تا پایان سال استمرار خواهد داشت.

برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای برنامه نمایشی طنز، ملودی خوانی، اجرای موسیقی زنده توسط هنرمند استانی،ا هدای جوایز به قید قرعه و... از جمله برنامه های این مراسم بود.

فرهنگی ورزشی2-1 (3)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز