سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین:

زنگ ایمنی در مدارس قزوین نواخته می شود

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۷:۳۰
کد خبر: ۷۸۰۲۲۴
زنگ ایمنی در مدارس قزوین نواخته می شود
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: زنگ ایمنی 7 آذرماه در مدارس استان قزوین نواخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت اله مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین طی بازدید از دبستان  دخترانه  شهید تقوی واقع در خیابان مولوی که به عنوان یکی از مدارس مجری  مانور زنگ ایمنی در قزوین انتخاب شده اظهار داشت: زنگ ایمنی 7 آذرماه در مدارس استان نواخته می شود.

وی تصریح کرد: برنامه زنگ ایمنی زلزله، که هر سال درهفته اول آذر در مدارس سراسر کشور برگزار می شود، فرصت و امکان مغتنمی است که می توان با برنامه ریزی و اجرای صحیح، بهترین بازخورد‌های آموزشی در سطح جامعه را از آن دریافت کرد.

این مقام مسئول علاوه بر بازدید از روند آموزش اصول پناه گیری و خروج اضطراری در این مدرسه که توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در حال انجام بود، به بازدید از ساختمان و بررسی نوع سازه و نقاط ضعف آن پرداخت و عنوان کرد: متاسفانه تعداد زیادی از مدارس در سطح استان فرسوده و قدیمی بوده و تهدید بالقوه ای برای دانش آموزان و کادر آموزشی، خصوصا در زمان بروز حوادثی از قبیل زلزله به حساب می آیند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد علاوه بر اجرای طرح های آموزشی که گام موثری در ارتقای فرهنگ ایمنی و مقابله در جامعه است، بتوان  با کمک مسئولین و خیرین  وضعیت کنونی ایمنی مدارس و مراکز آموزشی را ارتقا بخشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز