سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین:

سوت های اشتباه داور و خستگی راه عامل باخت ما بود

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۲:۳۳
کد خبر: ۷۸۰۸۷۹
سوت های اشتباه داور و خستگی راه عامل باخت ما بود
امید حمیدی در گفت و گوی اختصاصی با برنا: با سوت های اشتباه داور و خستگی ناشی از مسافت راه بازی را به توفارقان آذرشهر واگذار کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "امید حمیدی" سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به شکست تیم تحت هدایت خود در بازی هفته سوم لیگ یک بسکتبال برابر توفارقان آذرشهر گفت: داوری در این بازی اشتباهات فاحشی داشت و با سوت های اشتباهش باعث باخت ما شد.

حمیدی ادامه داد: همچنین سفر 9-8 ساعته به تبریز مزید برعلت شد تا بچه ها با فرط خستگی نتوانند بازی همیشگی شان را به نمایش بگذارند.

وی اذعان کرد: بازی بسیار سختی در تبریز داشتیم و ازطرفی هم جو سالن آذرشهر به سود میزبان بود.

حمیدی اضافه کرد: حریف دو بازیکن لیگ برتری را در این بازی به جمع خود اضافه کرده بود.

وی ادامه داد: تا 28 ثانیه مانده به پایان پا به پای میزبان پیش آمدیم ولی در ادامه با یکی دو سوت تاثیرگذار داور نتیجه را واگذار کردیم.

حمیدی درخصوص بازی هفته چهارم این تیم برابر اکسون تهران گفت: این تیم تاکنون متحمل شکست نشده و تیم قوی است که برای صعود بسته شده ولی ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

وی تاکیدکرد: بازی نفس گیری مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین با تاکید بر بازگشت این تیم به روزهای خوب افزود: مطمئنا با این باخت روند بردهای ما متوقف نخواهدشد و به روزهای خوبمان برمی گردیم.

حمیدی درخصوص بازی این تیم بجای سالن شهیدبابایی در تبریز هم توضیح داد: باتوجه به آماده سازی این سالن برای برگزاری رقابتهای کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر کشور این بازی در تبریز انجام شد.

وی ادامه داد: بسکتبال تنها سالن شهیدبابایی و خانه بسکتبال را در اختیار دارد که این خانه به دلیل نداشتن کف پوش مناسب قاعدتا نمی توانست میزبان این بازی باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز