رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

مجله شفاهی «شهر و هنر» در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۱:۵۴
کد خبر: ۷۸۵۹۷۳
مجله شفاهی «شهر و هنر» در قزوین برگزار می شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری مجله شفاهی «شهر و هنر» در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: مجله شفاهی «شهر و هنر» با رویکرد نشست هنرمندان شهر شهیر قزوین برگزارمی شود.

وی افزود: مجله شفاهی «شهر و هنر» با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و موسسه فرهنگی هنری بال آبی خرد چهارشنبه،21  آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی ایجاد همبستگی اصحاب فرهنگ و هنر، ترغیب هنرمندان به موضوعات هنری با محوریت شهروندی، ایجاد دوستی و مودت و ارتباط موثر بین هنرمندان و شهروندان، کشف استعدادهای هنری جوانان و نوجوانان و معرفی آثار فاخر و خلاق آنان با رویکرد اجتماع محور در حوزه های مختلف هنری را از جمله اهداف اجرای مجله شفاهی شهر و هنر برشمرد.

درافشانی اضافه کرد: مطمئنا برگزاری چنین برنامه هایی منجر به ایجاد مودت اجتماعی بین هنرمندان و تبلور آثار هنری در شهر قزوین و در نتیجه موجب افزایش حس تعلق شهروندان به شهر خواهد شد.

درافشانی خاطرنشان کرد: معرفی آثار، پاسداشت و یادمان هنرمندان، ارائه یک محصول مفید و مفرح از تولیدات هنرمندان از دیگر اهداف اجرای این برنامه است.

وی خواندن داستان های کوتاه و پیام هنرمندان، یادمان دکتر دبیرسیاقی، معرفی هنرمندان شهر، اعلام اخبار فرهنگی هنری شهر قزوین و پاسداشت درگذشتگان حوزه فرهنگ را از جمله برنامه های  مجله شفاهی «شهر و هنر» ذکر کرد.

نشست هنرمندان شهر شهیر قزوین چهارشنبه، 21 آذر ماه سال جاری ساعت 18 تا 21:30 شب در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

فرهنگی ورزشی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز