رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

ظرفیت های خاموش معلولان در جامعه متبلور می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۴:۳۵
کد خبر: ۷۸۶۴۳۷
ظرفیت های خاموش معلولان در جامعه متبلور می شود
محمد درافشانی در آیین تجلیل از معلولان نخبه و برجسته: به همت مجموعه مدیریت شهری قزوین ظرفیت های خاموش معلولان در جامعه متبلور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در آیین تجلیل از معلولان نخبه و برجسته با اشاره به ظرفیت های جامعه معلولان و لزوم شکوفایی آنها ابرازکرد: حمایت خود را برای متبلور ساختن ظرفیت های خاموش معلولان در جامعه ادامه خواهیم داد.

درافشانی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف شناساندن توانمندیهای معلولان به جامعه و مسئولان است.

وی با اشاره به برگزاری این آیین اذعان کرد: آیین تجلیل از معلولان و آسیب مندان ‌برای اولین بار به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مرکز استان برگزار شد.

این مقام مسئول بیان کرد: مهمترین هدف ما در اجرای این برنامه فاخر فرهنگی، شناساندن توانمندیها و پتانسیلهای معلولان و آسیب مندان به آحاد جامعه و به خصوص مسئولان و متولیان است.

درافشانی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای حضور معلولان در این آیین خاطرنشان کرد: به مناسبت ترد سهل و آسان معلولان در این برنامه 10 رمپ ازسوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ایجاد شد.

وی گفت: امیدوارم این مراسم مقدمه ای شود تا تمام مراکز عمومی، فرهنگی، ادارات دولتی و خصوصی برای تردد سهل و آسان معلولان، مناسب سازی شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز