معاون عمرانی استاندار قزوین:

پژوهش ازمحورهای اصلی پیشرفت هرجامعه است

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۹:۳۲
کد خبر: ۷۸۸۳۳۴
پژوهش ازمحورهای اصلی پیشرفت هرجامعه است
"علی فرخزاد" در پیام تبریک هفته پژوهش: پژوهش ازمحورهای اصلی پیشرفت هرجامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار قزوین در پیامی ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: پژوهش یکی ازمحورها وشاخص های اصلی پیشرفت وتعالی هرجامعه محسوب می شود.

در متن این پیام آمده است: پژوهش یکی ازمحورها وشاخص های اصلی پیشرفت وتعالی هرجامعه محسوب می شود.

 بالاخص در دنیای امروز پژوهش درهرموضوع، به هرشکلی ودر هر سطحی که انجام شودتلاشی منسجم ونظام مند درجهت توسعه دانش موجود درباره موضوع هایی است که باآن ها سروکار داریم .

به طور قطع مجموعه مدیریتی استان در تمامی زمینه  ها برای اخذ کوچکترین تصمیم و انجام هر اقدامی نیاز به مطالعه و پژوهش دارند و بدون آن  بدون رسیدن به نتیجه مطلوب تنها وقت و هزینه صرف می شود .

همچنین پژوهش در اهداف عالیه استان از جمله محرومیت زدایی در روستاها نقشی بسزا دارد و گامی در جهت توسعه روستاها می باشد و به مدد آن با اسیب شناسی و تفحص در امور هر روستا و منطقه ای می توان راه حل های کاربردی و منطقی که منجر به توسعه ان مناطق شود ارائه داد.

در بحث مدیریت شهری نیز می بایست پژوهش های مداومی داشت تا با شناخت نیازهای روز به مردم خدمت رسانی کرد و با تحقیق و پژوهش نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدام نمود چرا که فقط با حدس و گمان و نظرهای شخصی نمی توان برای خدمات رسانی به اقشار مختلف گام برداشت.

چرا که افراد مختلف و با سطح بندی های مختلف نقطه هدف ما هستند و درهمین جا از تمام مدیران شهری میخواهم تا آینده پژوهی را در دستور کارخود قرار دهند بطوری که حرف های قبل از پروژه‌ها با حرف های اتمام پروژه ها یکی باشد و گفتارهای متناقض اعضای شوراها بعد از اجرای پروژه ها را شاهد نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز