همزمان با هفته پژوهش صورت گرفت؛

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۸:۰۵
کد خبر: ۷۸۹۴۲۴
تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین
همزمان با هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه، دکتر امیر پیمانی، معاون پژوهشی و فناوری اطلاعات و جمعی از پژوهشگران، روز 26 آذر 1397 در حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه در این آیین با تبریک هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران گفت: پژوهش مختص همه است و اخلاق در پژوهش از مهم ترین امور است.

رئیس دانشگاه با اشاره به برگزاری موفق هجدهمین کنگره کمیته تحقیقات دانشجویی و قدردانی از برگزار کنندگان آن؛ افزود: پژوهش ها باید با ارتباط در صنعت، به تولید ثروت ختم شود و همگان را به ایده پردازی تشویق و ترغیب کنیم.

دکتر امیر پیمانی، معاون پژوهشی و فناوری اطلاعات نیز گزارشی از فعالیت های پژوهشی و رشد مقالات نمایه شده ارایه داد و از اولین رویداد ایده پردازی سلامت در دانشگاه خبر داد.

در ادامه از دکتر محمدرضا ساروخانی، دکتر محمدعلی سلیمانی، دکتر سیما رفیعی، دکتر زینب علیمرادی و دکتر مهناز عباسی به عنوان پژوهشگران برتر با شاخص استنادی بالا تجلیل شد.

همچنین، از دکتر احمد نیک پی به عنوان فناور برتر دانشگاه، از علی سربازی گلعذاری به عنوان دانشجوی پژوهشگر برتر سال 97 و مهران علیجان زاده به عنوان کارمند پژوهشگر برتر قدردانی شد.

تجلیل از دکتر عرفان ترابی برای همکاری در برگزاری هجدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از برنامه های این مراسم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز