وزیر راه و شهرسازی در قزوین مطرح کرد؛

تجهیز راهدارخانه ها اولویت راه و شهرسازی

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۹۰۵۸۸
تجهیز راهدارخانه ها اولویت راه و شهرسازی
وزیر راه و شهرسازی با حضور در قزوین تجهیز راهدارخانه ها را از اولویت های این وزارتخانه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز جمعه در جمع راهداران قزوین حاضر در طرح زمستانه راهداری گفت: تجهیز راهدارخانه ها در اولویت برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی است و در این راستا ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات و خودرو به مناسبت روز راهدار از روز جمعه به ناوگان راهداری کشور افزوده شد که سهم استان قزوین ۲۵ دستگاه بود.

اسلامی افزود: برای خریداری این تجهیزات و ماشین آلات که 25 دستگاه آن به استان قزوین اختصاص پیدا کرده، یک هزار و 200 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی در ادامه با تبریک روز راهدار، گفت: راهداران در شرایط سخت جوی، بی ادعا و ایثارگونه تلاش می کنند و جان خود را به خطر می اندازند تا جان هم نوعان خود به خطر نیافتد.

اسلامی با قدردانی از تلاش های راهداران، اظهار داشت: فعالیت این عزیزان در جهت حفظ ایمنی و نجات جان انسان ها نوعی عبادت محسوب می شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت راهداران و همچنین فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با زندگی و نیازهای اساسی مردم گره خورده است.

اسلامی با بیان اینکه کیفیت بخشی به کارها و طرح ها که افزایش رضایت مردم را بدنبال دارد باید همواره مورد توجه دستگاه ها باشد، اظهار داشت: در همین راستا اجرای طرح های ارتقای ایمنی مسیرهای ارتباطی کشور در دستور کار است و اجرای نیوجرسی و حفاظ های بتنی در سطح آزادراه‌ها نیز با همین هدف دنبال می شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به قراردادهای این وزارتخانه با شرکت های داخلی در حوزه تهیه تجهیزات و اجرای طرح ها اشاره کرد و گفت: این قراردادها حمایت از تولید داخلی و کمک به اشتغال زایی جوانان است.

اسلامی اظهار داشت: همان گونه که در حوزه تامین مسکن قرارداد 400 هزار واحد را منعقد کردیم در حوزه راه و خط آهن نیز به زودی شاهد عقد قراردادهای قابل توجهی خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز راهدار به استان قزوین سفر کرده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز