استاندار در دیدار خانواده های جانباز و ایثارگر:

مجاهدت جانبازان برای همه ما الگوست

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۹۲۵۶۹
مجاهدت جانبازان برای همه ما الگوست
عبدالمحمد زاهدی در دیدار خانواده های جانباز و ایثارگر: مجاهدت جانبازان برای همه ما الگوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار خانواده های جانباز و ایثارگر گفت: مجاهدت ها و ایثارگری های جانبازان و خانواده های شهدا برای همه ما درس آموز و الگو است.

استاندار قزوین در این دیدارها اذعان کرد: سختی های کار روزانه مدیران در مقایسه با مصائب و رنج های ایثارگران حقیقتا هیچ است و در مقابل آن رنگ می بازد.

زاهدی بیان داشت: مدیران ممکن است در پایان روز پس از فارغ شدن از کار احساس فشار و خستگی کنند اما مجموعه این سختی ها در برابر مصائب، رنج ها و سختی هایی که یک جانباز و یا والدین چشم انتظار برای فرزند دلبند خود متحمل می شوند، حقیقتا هیچ است و در مقابل آن رنگ می بازد.

وی گفت: دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا به ما روحیه و انرژی می دهد تا بتوانیم مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام بدهیم.

زاهدی به همراه جمعی از مدیران استان با حضور در منزل محمد حسین جولاییان از جانبازان ۷۰درصد دوران دفاع مقدس با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ادامه با حضور در منزل مفقود الاثر مدافع حرم سردار حمید محمدرضایی با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارها عبدالرضا میقانی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، محمد شفیعی سرپرست فرمانداری قزوین، غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین سید قریش موسوی مشاور استاندار در امور نماز و روحانیت، رضا سجاد فر مشاور استاندار در امور ایثارگران و نصرت اله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، زاهدی استاندار را همراهی می کردند.

استاندار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز