مدیرعامل پایانه‌های مسافربری قزوین خبرداد:

انجام ۱۰۸هزار سفر از پایانه‌های مسافربری قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۱:۰۷
کد خبر: ۷۹۲۹۸۰
انجام ۱۰۸هزار سفر از پایانه‌های مسافربری قزوین
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از انجام بیش از 108هزار سفر از پایانه‌های مسافربری قزوین طی 9 ماهه امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: 108هزار و557 سفر از پایانه مسافربری شهرداری قزوین در 9ماه سال جاری 97 صورت گرفته است.

محمدحسینی افزود: در این مدت 12 هزار و 731 سفر از طریق اتوبوس، 86 هزار و 805 سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز و 9 هزار 21 سفر به صورت دربستی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بیش‌ترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای شمال، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، مسافران می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و با شماره تلفن 33551225 و شماره پیامک30006044551225 مشکلات خود را با مسئولان پایانه‌ها در میان بگذارند.

مدیرعامل پایانه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز