مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خواستارشد؛

مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی توسط سازمان های دولتی

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۰:۱۵
کد خبر: ۷۹۴۰۰۷
مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی توسط سازمان های دولتی
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خواستار رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی توسط اداره ها و سازمان های دولتی استان در فصل زمستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به بخشنامه ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور درخصوص الزام رعایت مدیریت مصرف گاز در تمامی سازمان های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری گفت: بخشنامه مذکور به منظور جلب همکاری هر چه بیشتر سازمان‌ها، موسسات، شرکت های دولتی و نیروهای مسلح در رعایت الگوی مصرف در راستای پایداری جریان گاز و حفظ تعادل در تولید، مصرف و پیشگیری از افت فشار گاز ابلاغ شده است.

مفردبوشهری با اشاره به مفاد این بخشنامه گفت: رعایت دمای 18 تا 21 درجه سانتی گراد در فضای داخلی و بسته و دمای 18 درجه سانتی گراد در راهروها و فضاهای عمومیِ سرپوشیده ادارات از مهم ترین مواردی است که باید رعایت شود. همچنین روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری از دیگر موارد مهمی است که بر رعایت آن تاکید شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: سازمان های دولتی و تمامی بخش هایی که مشمول این بخشنامه می شوند می بایست با مدیریت مصرف و رعایت نکات صرفه جویی، مصرف گاز خود را در 4 ماهه پایانی سال نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش دهند. وی همچنین اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی مکلف به پیگیری اجرای دقیق این بخشنامه با هماهنگی استانداری های ذی ربط هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز