در هفتمین جلسه کمیسیون ماده ۱۲راهداری صورت گرفت؛

تعطیلی ۲ شرکت متخلف حمل و نقلی در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰:۲۷
کد خبر: ۸۰۰۳۵۲
تعطیلی ۲ شرکت متخلف حمل و نقلی در قزوین
هفتمین جلسه کمیسیون ماده 12اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین برگزار و طی آن 2شرکت متخلف حمل و نقلی تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به منظور رسیدگی به تخلفات 7شرکت حمل و نقل کالای جاده ای و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، هفتمین جلسه کمیسیون ماده 12 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در سال 97 با حضور افشین پیرنون مدیرکل، جبار قهاری معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا و ایمنی و ترافیک این اداره کل، نماینده پلیس راه و رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان تشکیل و منجر به تعطیلی 2شرکت متخلف حمل و نقلی شد.

در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت های حمل ونقل کالای جاده ای و اجرای دقیق قوانین ومقررات در این جلسه به تخلفات 7 شرکت در بخش حمل و نقل کالا رسیدگی، و با توجه به تخلفات احصاء شده به دلیل تضییع حقوق رانندگان وعدم رعایت قوانین و مقررات وتخلفات صورت گرفته 2 شرکت حمل و نقل کالا  به مدت یک ماه تعطیل شد.

پیرنون درخصوص این جلسات اظهارکرد: در جلسات رسیدگی از شکات شرکت ها نیز دعوت به عمل آمده و شکایت آنها مورد استماع قرار گرفت و رسیدگی به شکایات در حضور شاکی مربوطه صورت پذیرفت.

وی بیان داشت: عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا شامل صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، اخذ کمیسیون اضافه از رانندگان، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم رعایت مقررات نحوه تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه بدون برگه تاییدیه مدیرفنی و... بوده است.

جلسه کمیسیون ماده 12 با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های حمل و نقل عمومی مسافری و باری و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل برگزار می شود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خود را ملزم به احقاق حقوق شاغلین بخش حمل و نقل دانسته، در این راستا نیز اغماضی وجود نخواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز