مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

جلسه اضطراری شورای راهداری استان قزوین تشکیل شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۵:۳۱
کد خبر: ۸۰۰۷۳۱
جلسه اضطراری شورای راهداری استان قزوین تشکیل شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری جلسه اضطراری شورای راهداری استان با توجه به بارش های پیش بینی شده سازمان هواشناسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: جلسه اضطراری شورای راهداری استان قزوین با حضور معاونین راهداری، حمل و نقل، فنی و نظارت، روسای ادارات و سرپرستان اکیپ های راهداری شهرستان های تابعه، با توجه به پیش بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و موج جدید سرما  همراه با بارش برف و کولاک، کاهش دما در طی روزهای پایانی هفته جاری و در راستای وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به منظور نگهداری، ایمن سازی و برقراری تردد ایمن ۶۷۰۰ کیلومتر از راه های استان تشکیل شد.

پیرنون اظهار داشت: در طرح راهداری زمستانی بیش از 300 نفر از پرسنل راهداری به صورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر شده اند و با تمام توان عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

وی در خصوص مهم ترین هدف تشکیل جلسه اضطراری شورای راهداری استان بیان داشت: این جلسه با هدف انجام هماهنگی های لازم و ضروری ادارات شهرستان های تابعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به هموطنان در محورهای مواصلاتی و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین بارش برف تشکیل شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: با برنامه ریزی و اقدامات خوب انجام شده تلاش می کنیم تا تردد ایمن در محورهای استان برقرار باشد.

پیرنون عنوان کرد: اقدامات موثری برای یک مسافرت هوشمند انجام شده است به گونه ای که شهروندان عزیز می توانند با استفاده از نرم افزار برخط www.141.ir  تصاویر دوربین های نظارت تصویری در سراسرکشور را مشاهده و یا از طریق تلفن گویای 141 اطلاعات راه ها را دریافت و سفر خود را مدیریت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط جوی پیش بینی شده حتی المقدور از سفرهای غیر ضرور خودداری شود و چنانچه عبور از محورهای مواصلاتی نیازاست باید از سلامت خودروی خود به ویژه وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی و زمستانی آن اطمینان حاصل کنند و با باک بنزین پر سفر کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این در حالی است که همراه داشتن زنجیر چرخ و آگاهی از نحوه استفاده از آن از ضروریات سفر در فصل زمستان محسوب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خاتمه افزود: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم وارتقا سطح خدمات رضایت مندی هموطنان نیز فراهم شود.

پیرنون تاکیدکرد: به منظور تضمین سلامت سفرهای زمستانی برای هموطنان عزیز مجددا توصیه می شود در روزهای آتی به ویژه در ایام منتهی به پایان هفته از انجام سفرهای غیر ضروری خوداری شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خواستار همکاری با راهداران شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز