سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین:

نتایج قابل قبولی در لیگ یک فوتسال گرفتیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۰:۰۶
کد خبر: ۸۰۰۹۳۶
نتایج قابل قبولی در لیگ یک فوتسال گرفتیم
محمد باغبان صالحی در گفت و گوی اختصاصی با برنا: نتایج قابل قبولی با شهرداری قزوین در لیگ یک فوتسال گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد باغبان صالحی سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به پایان لیگ یک فوتسال و قرارگرفتن این تیم در مکان چهارم رقابت ها گفت: با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان توانستیم نتایج قابل قبولی با شهرداری قزوین در لیگ یک فوتسال بگیریم.

باغبان صالحی با بیان اینکه امسال سال خوبی برای فوتسال قزوین بود اذعان کرد: باتوجه به اینکه خیلی از بازیکنان مطرح قزوین خارج از استان بازی می کنند با میدان دادن به بازیکنان جوان از حیثیت فوتسال قزوین دفاع کردیم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه منتقدان اعتقاد داشتند این تیم به لیگ دو سقوط می کند توانستیم در نهایت چهارم شویم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین افزود: اگر در هفته های پایانی خوش شانس بودیم حتی شانس حضور در پلی آف را هم داشتیم.

باغبان صالحی با اشاره به سال اول تیمداری شهرداری قزوین گفت: باتوجه به این قضیه می توان با برنامه ریزی بهتر(جذب بازیکن و تمرینات آماده سازی) در آینده‌نتیجه مناسب تری گرفت.

وی درخصوص شکست سنگین هشت بر صفر این تیم در هفته پایانی برابر شاهین کرمانشاه اظهارکرد: با شرایط سختی به کرمانشاه رفتیم و شش نفر از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

باغبان صالحی تصریح کرد: نیمی از بازیکنان تیم ما متولد 70 و80 بودند و تا زمانی که بازیکنان اصلی ما توان داشتند پابه پای حریف پیش رفتیم.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث تبانی در این بازی از سوی منتقدان گفت: اصلا بحث تبانی درکار نبود و به نظرم میدان دادن به جوان ها خیلی مهم تر از مسائل دیگر است.

باغبان صالحی با تاکید بر اینکه تنها یک قدم تا حضور در پلی آف فاصله داشتیم افزود:  باتوجه به مسجل شدن عدم حضور در پلی آف بازیکنان در هفته آخر بی انگیزه بودند.

وی درخصوص برنامه ریزی برای فصل بعد گفت: از الان برنامه ریزی برای فصل بعد زود است ولی باتوجه به نتایج خوب امسال مسئولان شهرداری می توانند برای سال آینده روی این تیم حساب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز