معاون اقتصادی استاندار قزوین اعلام کرد؛

حمایت از واحدهای تولیدی مهمترین اولویت اقتصادی استان قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۴:۵۴
کد خبر: ۸۰۳۵۱۷
حمایت از واحدهای تولیدی مهمترین اولویت اقتصادی استان قزوین
معاون اقتصادی استاندار قزوین حمایت از واحدهای تولیدی را مهمترین اولویت اقتصادی این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست خبری مدیران دستگاه های اقتصادی استان قزوین که با هدف تشریح و تبیین دستاوردهای اقتصادی چهل ساله انقلاب در آستانه دهه مبارک فجر برگزار شد، بیان داشت: حمایت از تولید و نظارت و کنترل بر بازار در شرایط موجود کشور از ماموریت های مهم همه مدیران دستگاه های اجرایی و نظارتی است که در استان قزوین با جدیت پیگیری می شود.

حبیبی اظهار داشت: میهن اسلامی ما اکنون با همه دشمنی ها و تهدیدات و تحریم های استکبار، هجدهمین اقتصاد دنیا است.

این مسئول با اشاره به ارایه خدمات متنوع عمرانی و رفاهی به شهرها و روستاها پس از انقلاب، گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز ایران به قطب توریسم سلامت و پذیرش درمان بیماران خارجی تبدیل شده و امید به زندگی از 54 سال در دوره پیش از انقلاب به 75 سال افزایش یافته و به رتبه هفتم جهانی رسیده است.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم کسب شده در حوزه کشاورزی از جمله خودکفایی در تولید محصول استراتژیک گندم، یادآور شد: امروز بیش از 90 درصد از نیاز کشاورزی کشور در داخل تولید می شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز دشمنان قسم خورده با ناامید شدن از برنامه های خود به جنگ روانی در ابعاد مختلف از جمله حوزه اقتصادی با هدف ناامید ساختن مردم روی آورده و با بزرگنمایی مشکلات جمهوری اسلامی ایران درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی با هدایت های عالمانه امام راحل و جانفشانی رزمندگان خود توانستیم پیروز از میدان خارج شویم و در جنگ اقتصادی با دشمن نیز سربلند خواهیم بود.

حبیبی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی و جهانی، ادامه داد: امروز سهم نظام مقدس اسلامی در تاثیر گذاری معادلات جهانی به اذعان دوست و دشمن این است که به میزان فزاینده ای تا 40 برابر اول انقلاب افزایش یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی قدرت بلامنازع منطقه است و هیچ کشوری ادعای برتری بر ما را ندارد.

وی اذعان کرد: هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل و فصل نیست و در اغلب معادلات نیز جمهوری اسلامی ایران اثر گذار بوده تا جایی که انقلاب ما امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

حبیبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران توانست جهان 2 قطبی جهان را در قبل از انقلاب به چند قطبی تبدیل کند، به اثرگذاری رهبران انقلاب اسلامی در بین سیاسیون در دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب امام راحل را به عنوان بت شکن قرن به جهانیان معرفی کرد و رییس جمهوری روسیه نیز رهبر معظم انقلاب را شخصیتی با کاریزمای بی نظیری دانسته و اظهار داشتند که دم مسیحایی را در شخصیت ایشان مشاهده کرده اند.

حبیبی افزود: امید آفرینی وظیفه ذاتی مدیران است اما این به آن معنا نیست که مشکلات مردم دیده نمی شود.

وی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب در بودجه اعتباری برای کالاهای اساسی اختصاص پیدا نکرده ولی امسال به دلیل فشارهای موجود اولویت اول بودجه ما توجه به معیشت مردم است و رقم قابل توجهی هم به این امر اختصاص داده شده و این مسئله بیانگر وجود مشکلات و عزم دولت برای رفع این مشکلات است.

این مسئول تصریح کرد: نگاه دولت این است که حداقل در خصوص کالاهای اساسی مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: در دهه فجر باید اطلاعات پروژه هایی که افتتاح می شود در اختیار رسانه ها قرار گیرد و روابط عمومی دستگاه ها ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشند.

حبیبی بیان کرد: انتقاد را می پذیریم اما در دهه فجر بهتر است با محور امیدآفرینی حرکت کنیم و مدیران هم با رسانه ها ارتباط بیشتری داشته باشند و شبهات را برطرف کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین یادآورشد: مدیران از جنس مردمند و باید ما را از خود بدانید و تخریب خدمات دولت و نظام به نفع هیچکس نیست.

حبیبی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز