معاون اقتصادی استاندار قزوین خبرداد؛

روند کاهشی قیمت گوشت در استان قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۴:۵۷
کد خبر: ۸۰۳۶۹۲
روند کاهشی قیمت گوشت در استان قزوین
معاون اقتصادی استاندار قزوین از روند کاهشی قیمت گوشت در این استان طی روزهای آتی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در اولین جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلف و جرایم مربوطه که در دادسرای قزوین تشکیل شد با اعلام این خبر گفت:با برنامه ریزی صورت گرفته،قیمت گوشت قرمز و مرغ روند کاهشی خواهد داشت.

حبیبی اظهارکرد: کالاهایی مانند مرغ؛ گوشت قرمز، تخم مرغ، لبنیات، قند و شکر از کالاهای پر مصرف است و باید تامین و کنترل قیمت آن در اولویت باشد تا مردم دغدغه ای نداشته باشند.

وی بیان کرد: برای این کالاها ارز ۴۲۰۰ تومانی پیش بینی شده لذا باید ذخیره سازی کالا بخوبی انجام شود و بویژه محصولاتی مانند برنج، گوشت منجمد به میزان کافی در استان موجود باشد تا توزیع مناسبی صورت گیرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت:با ذخیره سازی مناسب کالاها در تامین اقلام اساسی در استان هیچ کمبودی نداریم و نیازها تامین می شود.

حبیبی تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی حمایت از تولید و نظارت و کنترل بازار است و از همه مدیران ذیربط انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین یادآورشد: در حال حاضر۵۰۰۰ تن شکر ذخیره شده داریم و چون معین استانهای شمالی و غربی هم هستیم هیچ نگرانی در این زمینه نداریم و در محصول برنج بیش از ۴ هزار تن ذخیره داریم و با قیمت ۴۸۰۰ تا ۵۷۰۰ تومان در حال توزیع است و در صددیم ۵۰۰ تن سهمیه جدید بگیریم.

وی اضافه کرد: در نهاده ها قرار است حجم زیادی نهاده به قزوین اختصاص داده شود و در خصوص مرع منجمد حدود ۳۰۰ تن با قیمت ۸۹۰۰  تومان وارد بازار شده و مرغ گرم تعادلی با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار شده است و امروز فروشگاه ها توزیع می کنند که در این میان مصرف ما ۵۰ تا ۷۰ تن است.

حبیبی تصریح کرد: قیمت مرغ متعادل می شود و در گوشت قرمز و منجمد باید کنترل ها بیشتر شود و در چند روز آینده هم مجتمع گوشت زیاران وارد بازار شود و دیگر کمبودی نخواهیم داشت و باید نظارت کنیم تا مصرف خانوارها کنترل شود.

وی اظهارداشت: ۵۰ فروشگاه در استان شناسایی شده تا به اندازه توزیع شود و با برنامه ریزی انجام شده قیمت گوشت روند کاهشی خواهد داشت.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خبرداد2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز