استاندار در بازدید از سردخانه ترگل صحرا:

مردم دغدغه میوه شب عید نداشته باشند

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۶:۰۴
کد خبر: ۸۰۳۸۹۴
مردم دغدغه میوه شب عید نداشته باشند
عبدالمحمد زاهدی در بازدید از سردخانه ترگل صحرا: باتوجه به تدارک لازم برای تامین میوه شب عید در استان قزوین مردم دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جریان بازدید از سردخانه ترگل صحرا که به همراه تعدادی از مدیران اقتصادی استان صورت گرفت با بیان اینکه کمبودی برای میوه شب عید در استان وجود ندارد و قیمت میوه های تامین شده افزایش نخواهد یافت، افزود: پیش بینی و نیازسنجی لازم در کمیته تنظیم بازار با حضور دستگاه های جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعاون روستایی انجام شده است تا میوه های مورد نیاز مردم در بازار شب عید تامین شود.

زاهدی اذعان کرد: مدیریت ارشد استان با ذخیره سازی میوه شب عید و توزیع آن در بازار به دنبال حمایت از اقشار ضعیف جامعه است تا مردم بدون دغدغه و نگرانی میوه شب عید، تعطیلات نوروزی را سپری کنند.

وی با بیان اینکه اولویت مدیریت ارشد استان جلوگیری از افزایش قیمت در بازار میوه شب عید است، اظهار داشت: با ذخیره سازی 2 هزار تن میوه شب عید و تزریق آن به بازار به طور حتم امکان افزایش قیمت وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: تامین و ذخیره سازی 800 تن سیب و هزار و 200 تن پرتغال برای شب عید در استان آغاز شده است و به زودی فرایند ذخیره سازی آنها به پایان خواهد رسید.

زاهدی با تاکید بر اینکه نباید مردم دغدغه تامین کالاهای اساسی خود را داشته باشند، اضافه کرد: باید ستاد تنظیم بازار استان به وظیفه و رسالت اصلی خود در این زمینه که تامین کالاهای با کیفیت و اساسی مردم است اقدام کرده و با راهکارهایی از قبیل برگزاری نمایشگاه ها و... نحوه دسترسی مردم به کالاهای اساسی را آسان کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز