مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین عنوان کرد؛

وصول عادلانه مالیات رویکرد اصلی اداره کل امور مالیاتی قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۴:۱۵
کد خبر: ۸۰۳۹۹۶
وصول عادلانه مالیات رویکرد اصلی اداره کل امور مالیاتی قزوین
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین وصول عادلانه مالیات را رویکرد اصلی این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دراین جلسه مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در جلسه راهبردی این اداره کل گفت: وصول عادلانه مالیات و جلب رضایت مودیان رویکرد اصلی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین است.

پورامیدی با اشاره به اهمیت تحقق سهمیه وصولی اظهار داشت: همکاران باید در مدت باقیمانده تا پایان سال با همت بیشتر در راستای تحقق اهداف سازمانی تلاش نمایند و در این راستا با عزم و اراده جدی در جهت تحقق درآمدهای مالیاتی گام بردارند.

وی با اشاره به آمار های عملکردی اداره کل تصریح کرد: رسیدگی به پرونده های عملکرد ۹۲ الی ۹۵ و ارزش افزوده عملکرد ۸۷ تا ۹۵ باید در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین همچنین به راهکارهای تحقق وصولی پرداخت و اذعان داشت: وصول معوقات، رسیدگی به هزار پرونده بزرگ و اجرای قرارهای کارشناسی صادره از جمله تدابیر پیش بینی شده برای تحقق درآمدهای مالیاتی است.

پورامیدی با اشاره به اهمیت رضایت مندی مودیان گفت: استفاده از ظرفیت ماده ۲۳۸ ق.م.م مراحل قطعیت پرونده ها را تسریع کرده و موجب رضایت حداکثری مودی و جلوگیری از تضییع حقوق حقه دولت می شود لذا همکاران باید نهایت تلاش خود را جهت استفاده از این ظرفیت به کار گیرند.

وی دقت و جدیت در وصول به‌موقع و عادلانه مالیات را از برنامه‌های اداره کل دانست و افزود: کارکنان ضمن تکریم مودیان محترم مالیاتی، اهداف و برنامه های سازمان را با رعایت عدالت و انصاف محقق کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در پایان از تلاش کلیه کارکنان در انجام امور محوله قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با سعی، تلاش، همدلی، سعه‌صدر و تعامل با مودیان بتوانیم اهداف سازمان امور مالیاتی کشور جامع عمل بپوشانیم.

معاونین، روسای امور و گروه مالیاتی نیز در این جلسه حضور داشتند.

مالیات2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز