معاون عمرانی استاندار قزوین خواستارشد؛

راه اندازی درمانگاه موقوفه بیدستان در اسرع وقت

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۹:۳۹
کد خبر: ۸۰۵۵۳۰
راه اندازی درمانگاه موقوفه بیدستان در اسرع وقت
معاون عمرانی استاندار قزوین خواستار راه اندازی درمانگاه موقوفه بیدستان در اسرع وقت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛"علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه بررسی مسائل و مشکلات درمانگاه موقوفه شهر بیدستان با اشاره به اینکه تمامی مراحل ساخت درمانگاه با هماهانگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است گفت: مشکلات موجود باید با تعامل میان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل اوقاف در اسرع وقت مرتفع شود تا با گشایش و بهره برداری از این درمانگاه بتوان به مردم ان منطقه خدمت رسانی کرد.

فرخزاد یادآور شد: برای تسریع در روند راه اندازی درمانگاه، مسئول فنی درمانگاه درخواست خود را در سامانه صدور پروانه های معاونت درمان ثبت نماید تا پس از تایید درخواست، مراحل بعدی راه اندازی درمانگاه  پی گیری و انجام شود.

وی ضمن ارزشمند شمردن اقدام اداره کل اوقاف استان در این خصوص  تاکید کرد: با توجه به اینکه این درمانگاه موقوفه می باشد، هدف اصلی اش خدمت به مردم بوده  و باید تدابیری اتخاذ شود تا تعرفه های آن به صورت دولتی اخذ شود.

ساختمان درمانگاه موقوفه بیدستان با مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از اعتبارات اداره کل اوقاف و در زمینی به مساحت 800 متر احداث شده است و پس از طی مراحل قانونی راه اندازی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین خواستارشد2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز