با برگزاری مراسم اختتامیه صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان کنگره شعر آیینی چله آفتاب در قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۲:۱۰
کد خبر: ۸۰۸۰۵۸
معرفی برگزیدگان کنگره شعر آیینی چله آفتاب در قزوین
مراسم اختتامیه کنگره شعر آیینی «چله آفتاب» با حضور: شاعران آیینی برگزار و برگزیدگان این کنگره معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کنگره شعر آیینی «چله آفتاب» با برگزاری مراسم اختتامیه با حضور: شاعران آیینی در تالار مهندس بهشتی شهر قزوین و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مسئول اجرایی این کنگره در این مراسم گفت: کنگره چله آفتاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محورهای مختلفی چون: دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقتدار و قدرت انقلاب، استقلال و بستن راه سلطه زورگویان، تبدیل نظام طاغوتی به نظام مردم سالار، امنیت و اشراف اطلاعاتی با وجود توطئه های فراوان، قدرت نرم و نفوذ انقلاب اسلامی در قلب های آزادی خواهان جهان برگزار شد.

علی جلیلوند افزود: ارتقای معنوی جوانان و حضور پرشور آنان در احیای شعائر اسلامی، هویت بخشی و ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری ملی، فراهم کردن شرایط بروز استعدادها و شکوفایی آن، پیشرفت های علمی، محرومیت زدایی و توزیع امکانات در اقصی نقاط ایران و ارتقای جایگاه زنان و مادران و ارایه الگوی زن مسلمان به جهان از دیگر محورهای این کنگره بود.

وی اضافه کرد: این کنگره صرفا ویژه شعرای استان بود و با انتشار فراخوان آن 130 اثر از شعرای قزوینی توسط دبیرخانه دریافت شد.

جلیلوند افزود: نکته قابل توجه در کنگره چله آفتاب مشارکت حداکثری بانوان و همچنین حضور گسترده شعرای با رده سنی 20 تا 35 سال است.

در ادامه این برنامه هادی جانفدا عضو مجمع شاعران اهل بیت تهران حضور شاعران جوان آیینی در عرصه های ملی را نشانه رویش های این عرصه برشمرد و گفت: استقبال جوانان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) نویدبخش آینده روشن در کارهای فرهنگی است.

در ادامه این مراسم از سه شاعر برگزیده و چهار شاعر شایسته تقدیر تجلیل شد.

در پایان سید محمد حسن ابوترابی، ندا نوروزی و معراج دولتی سه شاعر برگزیده این کنگره معرفی شدند.

این کنگره به همت مجمع شعرای آیینی کمیت و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با همکاری، حوزه هنری، اداره کل تبلیغات اسلامی و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد.

حوزه هنری2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز