معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در قزوین:

اولویت وزارت ورزش تکیمل پروژه های نیمه تمام است

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۴:۴۱
کد خبر: ۸۰۸۱۱۰
اولویت وزارت ورزش تکیمل پروژه های نیمه تمام است
امیررضا خادم در قزوین: تکیمل پروژه های نیمه تمام ورزشی یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در بازدید از پروژه سالن سرپوشیده 6 هزارنفری قزوین گفت: وزارت ورزش و جوانان اهتمام ویژه ای به تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی دارد.

خادم افزود: در حال حاضر بیش از ۴هزار طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد که برای اتمام این پروژه ها بیش از ۸ هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز است و برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان جهت تکمیل این طرح هاست.

وی ادامه داد: باید در راستای جذب مشارکت بخش خصوصی در تمامی حوزه های ورزشی و به خصوص جوانان تلاش کنیم که این مهم نیازمند تغییر رویه، نگاه و اقدام ها و راهکارهای مناسب و ویژه است.

این مقام مسئول بیان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون توجه جدی به حوزه جوانان و به خصوص بانوان داشته است که مدیریت استان نیز باید هم سو با برنامه ها و سیاست های دولت در راستای تقویت ورزش همگانی و قهرمانی در این حوزه گام بردارد.

خادم توجه به حوزه جوانان را یکی از محورهای اصلی برنامه های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: گزارش های رسیده از این حوزه به صورت مستمر با حضور شخص وزیر، بررسی و واکاوی شده و راهکارها و تمهیدات مناسب در این حوزه اندیشیده می شود.

وی افزود: احداث خانه های جوان، اشتغال زایی جوانان، ازدواج جوانان و تسهیلات ازدواج برای آنان از سرفصل های اصلی برنامه های وزارت ورزش و جوانان است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به توانمندی ها و‌ ظرفیت های استان قزوین در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: اقدام های مطلوبی در حوزه ورزش و جوانان در استان قزوین طی 2 سال اخیر صورت‌ گرفته که در حال حاضر می توان‌ گفت این استان از استان های تاثیرگذار در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ایران اسلامی می باشد.

در دومین روز ازایام ا... دهه مبارک فجر و در مراسمی با حضور دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان 2سالن های ورزشی تنیس روی میز و ووشو در شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین به بهره برداری رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز