مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین خبرداد؛

افتتاح ۴۰۱پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۵:۱۷
کد خبر: ۸۰۸۸۸۸
افتتاح ۴۰۱پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین
مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین از افتتاح ۴۰۱پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین طی دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین در مراسم اختتامیه اولین جشنواره عکس روستا با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه فجر ۴۰۱ پروژه عمرانی و خدماتی با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در روستاها و دهیاری های استان قزوین افتتاح می‌شود.

نجفی افزود: با تاکید دولت و استاندار محترم برای صرفه جویی در هزینه جشنواره ها توانستیم در یک کار مشترک سه رویداد مهم را شامل جشنواره همیاران فرهنگ روستا، اختتامیه جشنواره عکس و افتتاح همزمان طرح های خدماتی روستاها و دهیاری ها را در ایام دهه فجر برگزار کنیم.

وی گفت: در حوزه اشتغال روستایی ۱۴۶میلیارد تومان برای ایجاد سه هزار شغل پرداخت شده است که در این بخش شاهد افزایش ۱۵۴درصدی هستیم.

وی یادآورشد: ‌بعد از انقلاب اسلامی توسعه روستاها با مشارکت دادن مردم شتاب بیشتری گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: افتتاح ایستگاه آتش نشانی در روستای پیریوسفیان با یک دستگاه خودرو بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است و امیدواریم بتوانیم سایر روستاها را نیز به سیستم اطفای حریق مجهز کنیم.

وی بیان کرد: برای شکوفایی استعدادها و توزیع عادلانه امکانات فرهنگی شاهد برگزاری اولین جشنواره عکس روستا، زندگی هستیم که این کار فرهنگی در روستای پیر یوسفیان برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: دو ماه فرصت برای شرکت آثار در این جشنواره پیشبینی شد و تعداد ۴۲۰ اثر به جشنواره ارسال شد که حدود ۱۲۵ اثر در بخش موبایلی و ۲۹۵ اثر در بخش حرفه ای شرکت کرد.

این مراسم روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، زاهدی استاندار، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز، اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام علی رمضانی مدیرکانون های فرهنگی مساجد و جمعی از هنردوستان و روستاییان در مسجد حضرت رقیه(س) روستای پیریوسفیان از توابع شهرستان البرز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز