مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خبرداد؛

افتتاح دفتر کنسرسیوم صادرات مینودر قزوین در عراق

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۰:۴۸
کد خبر: ۸۱۹۵۱۴
افتتاح دفتر کنسرسیوم صادرات مینودر قزوین در عراق
حمیدرضا خانپور از افتتاح دفتر کنسرسیوم صادرات مینودر قزوین در عراق با هدف حمایت و مشارکت تمامی اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین و بسترسازی در بازارهای خارجی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: دفتر کنسرسیوم صادراتی قزوین در عراق با همکاری این شرکت و با هدف حمایت و مشارکت تمامی اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین و بسترسازی برای حضور پرتوان در بازارهای خارجی راه اندازی شد.

خانپور اظهار کرد: این دفتر به عنوان نخستین دفتر کنسرسیوم صادراتی کشورمان در بغداد آغاز به کار کرده است و به بازاریابی محصولات تولیدی توسط شرکت های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و تسهیل و هماهنگی در امور صادرکنندگان کشور از جمله قزوین به عراق کمک می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: تمرکز این دفتر در حال حاضر بر روی صادرات کشمش و فراورده های غذایی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد چنین دفاتری به تقویت صادرات کالاهای تولید داخل کمک می کند.

خانپور تصریح کرد: قبلا دفتر کنسریوم صادراتی تکوین در شهر مسکو راه اندازی شده بود و در حال حاضر بیش از ۵۰ واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در قزوین فعالیت دارند.

عراق نخستین مقصد صادراتی کالاهای استان قزوین به شمار می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز