مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری:

روستاها برای استقبال از نوروز ۹۸آمادگی کامل دارند

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۲:۵۲
کد خبر: ۸۲۲۸۰۱
روستاها برای استقبال از نوروز ۹۸آمادگی کامل دارند
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری از آمادگی کامل روستاها برای استقبال از نوروز ۹۸ و ارائه خدمات به مسافران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و رئیس کمیته روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین گفت: مناسب سازی فضاهای عمومی روستا، تنظیف و رفت و روب معابر روستا، نصب و ساماندهی تابلوهای راهنمای معابر و تفرجگاه ها، نصب بنرهای شادباش و بنرهای آموزشی، همکاری با سازمان های خدمات رسان، ساماندهی سرویس های بهداشتی موجود، توسعه و ساماندهی بازارچه های محلی و کمپ های گردشگری و نظارت بر ساخت و سازهای روستایی از مهمترین اقدامات کمیته روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان می باشند.

نجفی در ادامه افزود: با عنایت به احصا آمار مراکز اقامتی روستایی، آموزش میزبانان و کارکنان این مراکز و همچنین تهیه فرم نظر سنجی از گردشگران و میهمانان به منظور شناسایی نقاط ضعف و ارائه خدمات مناسب براساس درخواست گردشگران از سایر اقداماتی است که در راستای جذب گردشگر در مناطق روستایی استان قزوین در دست اقدام است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به وجود جذابیت های فراوان تاریخی و طبیعی مناطق روستایی استان، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای توسعه گردشگری روستایی، بخشی از مشکلات اقتصادی و اشتغال روستایی در سطح استان مرتفع شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز