در ارزیابی عملکرد نیروگاه های سراسر کشور صورت گرفت؛

کسب عنوان برتر نیروگاه شهیدرجایی در سال ۹۶

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۵:۵۳
کد خبر: ۸۲۲۸۲۹
کسب عنوان برتر نیروگاه شهیدرجایی در سال ۹۶
در ارزیابی عملکرد نیروگاه های سراسر کشور؛ نیروگاه شهیدرجایی عنوان نخست ارزیابی عملکرد نیروگاه های حرارتی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال 1396 نیروگاه های حرارتی کشور که از سوی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی به عمل آمد، نیروگاه شهیدرجایی با کسب بالاترین امتیاز، عنوان عالی این ارزیابی را به دست آورد.

در این ارزیابی، عملکرد نیروگاه ها براساس 38 شاخص عملی امتیاز دهی شد که در این میان، شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز، اول و شرکت های مدیریت تولید برق بیستون و شازند، به ترتیب، عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

نیروگاه شهید رجایی به دلیل رعایت استانداردهای تعریف شده در تعمیرات و بهره برداری واحدها و بکارگیری اصول صحیح مدیریتی، همواره در تمامی حوزه ها از عملکرد مطلوبی برخوردار است.

در این گزارش آمده است؛ افزایش آمادگی تولید واحدها، کاهش میزان مصرف آب، افزایش مصرف سوخت پاک گاز طبیعی، کاهش مصرف داخلی، تداوم روند توسعه در شاخص های آموزشی، کسب عنوان اول ارزیابی HSE در بین نیروگاه های حرارتی کشور، اخذ گواهی نامه سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی از سوی نیروگاه شهید رجایی به عنوان نخستین نیروگاه در کشور، انجام به موقع تعمیرات مبتنی بر استانداردهای لازم، مشارکت حداکثری کارکنان شرکت در برنامه های اجتماعی و فرهنگی، کسب عنوان برتر  در حوزه امور فرهنگی و بسیج در بین نیروگاه های کشور، تولید برق پایدار و مطمئن، به ویژه در فصل پیک تابستان، طراحی انواع قطعات و تجهیزات استراتژیک و مهم واحدهای سیزده گانه و ساخت آن از سوی قطعه سازان داخلی و...، بخشی از شاخص هایی است که  نیروگاه شهید رجایی از سال های گذشته تاکنون توانسته است با تکیه بر منابع انسانی خود، شاهد بهبود و توسعه آن ها باشد.

نیروگاه شهید رجایی علی رغم گذشت بیش از 25 سال از فعالیت واحدهای آن، همچنان با سهم تولید حدود 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، به عنوان یکی از نیروگاه های مطرح کشور شناخته می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز