مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین خبرداد؛

جابجایی ۹میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸:۰۵
کد خبر: ۸۳۳۸۹۳
جابجایی ۹میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین
افشین پیرنون از جابجایی بیش از 9 میلیون و 200 هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان قزوین در سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص حمل و نقل کالا از مبداء استان قزوین اظهار داشت: یکی از بخش های بزرگ اقتصادی استان بخش حمل و نقل کالا است که فعالیت بالغ بر 12236 نفر راننده و 9698 کامیون باری دراستان قزوین اهمیت این بخش را نشان می دهد.

وی افزود: طی 12 ماهه سال گذشته بالغ بر 9 میلیون 236 هزار تن کالا توسط ناوگان ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش 8.2 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال 1396 نشان می دهد.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: عمده ترین بارهای استان شامل خاک معدنی انواع آجر،  انواع نوشابه،  انواع مواد پاک کننده ، میل گرد ، خاک صنعتی و ... است.

وی بیان کرد: بیشترین جابجایی بار به استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، مرکزی، زنجان و اصفهان است.

پیرنون با اشاره به اینکه استان قزوین دارای یک پایانه حمل و نقل عمومی باربری می باشد؛ خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین تعداد 84  شرکت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت حمل و نقل بین المللی، فعالیت دارند و میانگین عمر ناوگان حمل و نقل عمومی فعال در استان 21.9 سال می باشد.

راهداری (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز