برگزاری برنامه های محرومیت زدا توسط هلال احمر قزوین

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۴:۵۲
کد خبر: ۹۶۴۰۳۳
برگزاری برنامه های محرومیت زدا توسط هلال احمر قزوین
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری برنامه های محرومیت زدا با محوریت مناطق کم برخوردار و محروم خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر اقدام به  برگزاری برنامه های محرومیت زدا با محوریت مناطق کم برخوردار و محروم  کرد.

 

داود ارجینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: هلال احمر استان با اعزام کاروان سلامت متشکل از تیم های پزشکی ، دارویی و داوطلبان تخصصی در خصوص اجرای برنامه های طرح نیابت و اجرای بازیهای شاد برای کودکان ، مسابقات ورزشی و اهداء جوائز روزهای شادی به جهت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر ایجاد کرد.

 

وی افزود: داوطلبان استان در راستای محرومیت زدایی در 5 منطقه محروم استان، برنامه های خود را اجرا نمودند که براین اساس به بیش از 3000 نفر خدمات درمانی، دارویی و بشردوستی ارائه شد.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان تاکید کرد: در راستای فعالیتهای بشردوستی و به منظور برون رفت مناطق کم برخوردار استان از محرومیت و گسترش ارایه خدمات مطلوب، جمعیت هلال احمر با استفاده از توان داوطلبان این جمعیت که از سرمایه های مهم و اساسی این جمعیت هستند و با عنایت به همکاری سازمانها و نهادهایی همچون کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ، بهزیستی و استانداری استان در جهت برگزاری برنامه های محرومیت زدا در مناطق محروم استان اقدام کرد که وظیفه خود می دانیم از همه افراد و نهادهایی که با نیت خداپسندانه برای حل مشکلات آسیب دیدگان قدم پیش می گذارند تشکر و قدردانی نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز