معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۶:۵۸
کد خبر: ۹۶۹۲۳۳
معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد
با پیگیری‌های مستمر و تلاش مضاعف استاندار قزوین و حمایت ویژه رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد.

به گزارش برنا از قزوین، خانپور که به همراه استاندار قزوین به دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت رفته بود گفت: هنگام راه اندازی شهرک صنعتی کاسپین، طول مسافت تا تهران بصورت زمینی اندازه گیری شد و در آن هنگام فاصله شهرک کاسپین تا میدان فردوسی بیش از ۱۲۳ کیلومتر بود. اما با آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید که اخیرا وضع شده بود این مسافت را هوایی مدنظر قرار داده شد و شهرک صنعتی کاسپین درون شعاع هوایی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر و دلسوزانه استاندار قزوین و برگزاری جلسات مختلف با مسئولین کشوری علی الخصوص دکتر رحمانی وزیر صمت، معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین به تصویب رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: سرمایه‌گذارانی که در شهرک صنعتی کاسپین سرمایه‌گذاری کرده بودند، از ابتدا با علم به معافیت‌های مالیاتی هفت ساله فعالیت خود را آغاز کردند و چنین آیین‌نامه‌ها و تبعیض‌هایی حقوق مکتسبه آن‌ها را زیرپا می‌گذاشت که خوشبختانه این شهرک از این آئین نامه خارج شد و مشمول هفت سال معافیت مالیاتی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز