افزایش مصرف آب در قزوین موجب قطعی آب در برخی نقاط شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹:۲۰
کد خبر: ۹۷۱۵۹۸
افزایش مصرف آب در قزوین موجب قطعی آب در برخی نقاط شد
آب در برخی مناطق شهر قزوین دچار قطعی و افت فشار شده که به گفته مسئولان شرکت آبفا افزایش قابل توجه مصرف و رشد ۲۵ درصدی آن طی روزهای اخیر دلیل آن بوده است.

به گزارش برنا از قزوین، داراب بیرونوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تایید قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق قزوین گفت: علت قطعی آب در برخی نقاط شهر قزوین افت فشار ناشی از افزایش قابل توجه مصارف آب طی روزهای اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه از روز قبل با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواستیم که در مصرف آب صرفه جویی بیشتری داشته باشیم، گفت: با رعایت الگوی مصرف و پایداری شبکه در خدمت همه مشترکان باشند.

بیرونوندی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب در قزوین، بیان کرد: روز گذشته ۹۹ هزار متر مکعب آب در قزوین مصرف شد که این رقم در روزهای عادی زیر ۸۰ هزار متر مکعب است.

وی اظهار داشت: خانه تکانی های مربوط به ایام نوروز به ویژه در نقاط جنوب شهر و افزایش مصارف آب به دلیل رعایت نکات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا مصرف آب در قزوین را به شدت افزایش داده است بنابراین از شهروندان می خواهیم با رعایت الگوی مصرف ضمن رعایت نکات بهداشتی به ما برای تامین آب شرب همه شهروندان قزوینی کمک کنند.

این مسئول گفت: در سایر شهرهای استان با توجه به ذخایر آبی مشکل نداریم و مشکل فعلی مربوط به شهر قزوین است و همه آب های استحصالی را برای توزیع در شبکه پمپاژ می کنیم اما با کاهش ۱۰ درصدی مصرف می توان مشکل بوجود آمده را حل کرد و امیدواریم که شهروندان قزوینی در این خصوص با شرکت آبفا همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز