کمک مردم خیر قزوین به بیماران کرونایی و کادر درمان

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۶:۳۴
کد خبر: ۹۸۳۶۲۳
کمک مردم خیر قزوین به بیماران کرونایی و کادر درمان
مردم خیّر استان قزوین ۳۵۰ میلیون تومان به حساب این مجمع برای برطرف کردن نیاز‌های بیماران کرونایی و کادر درمان واریز کردند.

به گزارش برنا از قزوین،  رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت با اشاره به کمک‌های نقدی مردم در شرایط کرونایی گفت: ۳۵۰ میلیون تومان تاکنون به کمک مردم خیر جمع آوری شده است  که با این مبلغ  یک دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور)، ۲ دستگاه بای پپ (BIPAP) تنفسی، دستگاه ضدعفونی کننده، وسایل حفاظتی از جمله دستکش، ماسک، گان و مواد ضدعفونی خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تحویل داده شد.


دکتر محمد حسن شلویری افزود: با توجه به شیوع کرونا در استان و نیاز مبرم بیماران به خدمات درمانی از همشهریان و خیران کمک خواست.


وی گفت: دستگاه دیالیز بیماران کرونایی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، پنج دستگاه تنفس مصنوعی ثابت هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، ۱۰ دستگاه تنفس مصنوعی قابل حمل هر یک به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و ۲۰ تخت ویژه آی سی یو هر یک به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از جمله تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی است.


شلویری افزود : چهار دستگاه الکتروشوک هر یک به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان، چهار دستگاه الکتروکاردیوگرافی هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، ۲۰ عدد تشک مواج هر یک به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، ۲۰ دستگاه پمپ سرم هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، ۲۰ پمپ سرنگ هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و ۴ عدد ترالی اورژانس هر یک به مبلغ ۸ میلیون تومان از دیگر تجهیزات ضروری بیمارستان‌های مرکز درمان کرونا است.


وی از مردم خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۰۰۰۱۵ و شماره حساب ۸۰۹۰۷۰۹۰۸۰۹۵ و یا شماره شبا ۳۰۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۸۰۹۰۷۰۹۰۸۰۹۵ نزد بانک رفاه کارگران به نام "مجمع خیرین سلامت استان قزوین" واریز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز