معاون سیاسی استاندار قزوین:

اولویت توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی با کادر پزشکی و درمانی استان است

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۶:۴۸
کد خبر: ۹۸۵۹۴۹
اولویت توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی با کادر پزشکی و درمانی استان است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: اولویت توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی با کادر پزشکی و درمانی استان است.

به گزارش برنا از قزوین، نشست رؤسای بیمارستان های خصوصی با منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در استان به منظور تداوم فعالیت های درمانی در مطب ها و درمانگاه های خصوصی در سالن جلسات دفترمعاونت سیاسی استانداری برگزار شد.


حبیبی در این جلسه با تقدیر از زحمات تمامی پرسنل و کادر پزشکی و درمان استان در مهار و کنترل ویروس کرونا گفت: موقعیت استان به نحوی است که می توانست با توجه به ترددهایی که در سطح استان وجود دارد طغیان شیوع بیماری ویروس کرونا را داشته باشیم که به لطف خدا و تلاش همه پرسنل در حوزه بهداشت و درمان کنترل شد.

 

حبیبی اشاره کرد: جلسات متعددی در خصوص کنترل ویروس کرونا در حوزه های مختلف برگزار شده و حدود هفت هزار خبر ,عکس ,کلیپ های مختلف در حوزه اطلاع رسانی و آموزش اصول بهداشتی از ابتدای کار تا این مدت تولید شده است.

 

معاون استاندار ادامه داد: کرونا نشان داد که کادر درمانی و پزشکی ، از جان خود برای سلامت مردم گذشتند که این امر قابل تقدیر است.

 

حبیبی با اشاره به شرایط برخی کشورهای اروپایی اظهار کرد: به لطف خداوند و زحمات کادر پزشکی و درمان, کشور از وضعیت مناسبی برخودار است و این امر رعایت اصول بهداشتی را از سوی مردم می طلبد. 


حبیبی تاکید کرد: در خصوص توزیع لوازم حفاظتی بهداشتی اولویت با کادر پزشکی و درمان است.

معاون استاندار در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت درمانی در درمانگاه های خصوصی و مطب ها می تواند به تدریج در روند درمان بیماری ویروس کرونا کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز