آیت الله سعیدی:

قدردان تلاش های کادر بهداشت و درمان هستیم/بر خلاف کشورهای غربی کرامت انسان ها در خصوص کرونا حفظ شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۱۷۱۲
قدردان تلاش های کادر بهداشت و درمان هستیم/بر خلاف کشورهای غربی کرامت انسان ها در خصوص کرونا حفظ شد
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با قدردانی از تلاش های کادر درمانی گفت: جمهوری اسلامی بر خلاف کشورهای غربی کرامت انسان ها در خصوص کرونا حفظ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سعیدی امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ویروس کوچکی مثل کرونا تمامی دنیا را به هم ریخته است که در کشور ما با تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان شاهد مقابله با آن بودیم که امیدواریم تا پایان موفق باشید.

وی بیان داشت: توجه به مسائل بهداشتی و درمان، جزو سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است و از این رو همه ما بر این امر تاکید داشته و باید همواره مسائل بهداشتی رعایت شود.

امام جمعه قم گفت: شاهد بودیم که شب گذشته مردم در اجرای آیین شب های قدر، نهایت دقت را داشته و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، از فیوضات این شب عزیز نیز بهره مند شدند.

آیت الله سعیدی بیان داشت: نکته ای که نباید فراموش کرد، این است که مردم باید در همه محل ها و فضاهایی که حضور دارند، مسائل بهداشتی را رعایت کرده و بر اصلی فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی پایبند باشند.

وی گفت: کشورهایی که مدعی بهداشت و درمان در دنیا بودند، بر اثر ویروس کرونا، عاجز مانده اند، اما خدا رو شکر در کشور ما با همت و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان شاهد اقدامات عظیم و ارزشمندی بودیم.

آیت الله سعیدی بیان داشت: یکی از رفتارهای به دور از انسانی کشورهای غربی، تفکیک افرادی که مبتلا به ویروس شده بودند بر اساس سن و رنگ بود و توجهی به افراد مسن ندارند، اما در کشور ما کرامت همه انسان ها رعایت و همگان درمان شدند.

وی افزود: اگر چه ویروس کرونا مشکلات بسیاری نیز به همراه داشت، اما از سوی دیگر شاهد همدلی و همراهی مردم بودیم که این رفتارها ارزشمند است و در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود.

امام جمعه قم گفت: از دوستان ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تمامی پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان که با تمام وجود به عرصه آمدند، قدردانی کرده و دعا گوی آنها هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز