استاندار قم عنوان کرد:

ضرورت ارزیابی اجرای پروتکل های بهداشتی در دستگاه های دولتی/ ساعت کاری کارمندان از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۷۴۷۳
استاندار قم با تاکید بر ارائه ی آموزش های مقابله با کرونا به خادمین اماکن مقدس قم اظهار کرد: بسته های پیشنهادی برای گشایش های بیشتر در این اماکن برای ارسال به ستاد ملی کرونا تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در  سی و نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان امنیتی و درمانی در راستای بازگشایی اماکن مقدس قم اظهار کرد: تولیت اماکن مقدس قم خصوصا حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران همراهی بسیار خوبی با مسئولان استان داشته اند.

استاندار قم افزود: ارائه آموزش های لازم در رابطه با اجرای پروتکل ها به خدام و نیز نظارت بر اجرای آنها بایستی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی و تولیت اماکن مقدس باشد.

استاندار قم همچنین بازدید سرزده از دستگاه های اجرایی به منظور بررسی وضعیت اجرای پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و ارباب رجوع ادارات را خواستار شد و گفت: تا پایان خرداد بایستی هر دستگاه اجرایی حداقل یک بار مورد بازدید قرار گرفته و گزارش آن برای ستاد استانی مقابله با کرونا ارسال شود.

وی با بیان اینکه از دهم خرداد همه ی کارکنان ادارات موظف به حضور از ساعت 7:30 الی 14:30 خواهند بود ادامه داد: با این وجود قانون دورکاری بر اساس رویه های معمول قابلیت اجرا دارد.

سرمست همچنین ایجاد و ارائه خدمات الکترونیکی را جزء سیاست های اصلی مدیریت استان در راستای افزایش شفافیت دانست و ضمن تاکید به مدیران اجرایی برای تهیه ی گزارش عملکرد الکترونیکی سازی فرایندها به صورت سه ماه یک بار گفت: اولین گزارش دستگاه های اجرایی از عملکردشان از 30 بهمن ماه 98 تا خرداد 99 بایستی تهیه شده و از این پس نیز به صورت دوره ای گزارش عملکرد مدیران در این زمینه تدوین و مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبارزه جانانه در سطح کشور با بیماری کرونا، کادر درمان کشور را در خط مقدم این نبرد دانست و با بیان اینکه قدردان پرسنل درمانی هستیم گفت: جهادگران ،خیرین و نیروهای مردمی در این ایام به پشتیبانی از این خدمتگزاران آمده اند که منجر به تاب آوری بیشتر نظام سلامت  شد.

سرمست دستاورد این مبارزه را فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی دانست و با بیان اینکه تفاوت ما با سایر کشورها قدردانی از این خدمات خواهد بود خاطرنشان کرد: از گروه هایی که در این ایام به کمک کادر درمان شتافته اند بایستی قدردانی شده و از ظرفیت های صدا و سیما نیز در این راستا بهره گرفته شود.

استاندار قم اجرای طرح مواسات در قم را نیز مورد توجه قرار داد و با اشاره به همراهی بسیار خوب مردم و خیرین با این طرح اظهار کرد: تجلیل از پیشگامان این عرصه نیز بایستی در دستور کار مسئولان استان قم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز