مدیر کل ورزش و جوانان قم خبر داد

حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از قهرمانان قم

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۴۶۲۴
حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از قهرمانان قم
مدیر کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حمایت از قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش قم انجام می‌دهیم، از پشتیبانی مادی و معنوی قهرمانان خبر داد و گفت: بخش‌نامه‌های دولتی که در مورد اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشی است را با جدیّت پیگیر هستیم تا در این زمینه کاری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر رسول منعم در مراسم تجلیل از مهدی ابراهیمی دارنده مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: ورزش قم در سال 1398 افتخارات گوناگون و بیشماری درمیادین مختلف کسب کرد که رشته کشتی سرآمد آنان بود که با کسب سهمیه المپیک این موفقیت ها به حد اعلای خود رسید.

وی با بیان اینکه سال 98 برای ورزش قم سال کشتی بود، افزود: افتخارات کشتی با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا توسط مهدی ابراهیمی آغاز شد، با طلای ابراهیمی از پیکارهای بزرگسالان آسیا ادامه یافت و با کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو توسط علیرضا نجاتی تکمیل شد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حمایت از قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش قم انجام می‌دهیم، از پشتیبانی مادی و معنوی قهرمانان خبر داد و گفت: بخش‌نامه‌های دولتی که در مورد اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشی است را با جدیّت پیگیر هستیم تا در این زمینه کاری انجام شود.

مهدی ابراهیمی کشتی‌گیری که اسفند ماه سال گذشته در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در رقابت‌های 2020 قهرمانی آسیا موفق به کسب مقام قهرمانی شد، در مراسمی با حضور مسوولان ورزش و کشتی قم مورد تجلیل قرار گرفت.

این مراسم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، محسن وزیری رئیس هیات کشتی ، روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران، مربیان و پیشکسوتان کشتی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و از مهدی ابراهیمی به پاس افتخار آفرینی در پیکارهای قهرمانی آسیا قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز