استاندار قم:

کارخانه تولید میوه های خشک در قم راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۸۶۹۷
کارخانه تولید میوه های خشک در قم راه اندازی می شود
استاندار قم آمادگی استان برای جذب طرح های سرمایه گذاری را مورد توجه قرار داد و گفت: در مورد تقاضا برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان ضمن توجه به اولویت های موجود، ضروری است متقاضیان سرمایه گذاری پیش از هر گونه اقدام برای اعطای مجوز اهلیت سنجی شده و توانمندی آنها برای انجام کار ارزشیابی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان قم طی سخنانی  اولویت های استان در عرصه های مختلف سرمایه گذاری را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: متقاضیان سرمایه گذاری در قم ضمن توجه به اولویت های موجود باید از نظر توانمندی در اجرای طرح ها و نیز اهلیت سنجی مورد بررسی قرار گرفته و روند اجرای پروژه ها بر اساس زمان بندی مشخص شده مورد بررسی  و نظارت قرار گیرند.

وی همچنین با بیان اهمیت تسهیل در فرآیند های جذب سرمایه گذار در استان، تصریح کرد: تسریع در اعطای مجوز به سرمایه گذاران، در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.

گفتنی است واگذاری زمین در جهت توسعه گردشگری سلامت ، ایجاد کارخانه تولید میوه های خشک و شربت و شیرینی، تولید کود ورمی کمپوست و تولید ماشین آلات کشاورزی از مصوبات این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز