دستگیری قاتل شهروند قمی و ضارب مأمور پلیس ظرف ۲۴ساعت

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۹۲۷۱
دستگیری قاتل شهروند قمی و ضارب مأمور پلیس ظرف ۲۴ساعت
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاتل شهوند قمی و ضارب مامور پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار میرفیضی گفت:  در پی تماس با ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی مسلح با لباس مبدل زنانه در یکی از مجتمع‌های مسکونی در پردیسان، باتوجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت:  مدیر مجتمع مسکونی موصوف نیز برای هدایت مأموران آنها را همراهی و با احساس تکلیف سعی در کمک‌رسانی برای دستگیری متهم داشته که پس از گشودن درب واحد مسکونی مورد نظر، ضارب با آمادگی قبلی اقدام به تیراندازی می‌کند.

میرفیضی بیان داشت: در این حادثه متهم، مأمور پلیس را از ناحیه پهلو و کتف و مدیر مجتمع را نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار داده و متواری می‌شود.

وی گفت: مجروحان حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در حال حاضر وضعیت عمومی مأمور، رضایت‌بخش اعلام شده لیکن متاسفانه مدیر مجتمع علی‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحت وارده فوت می‌کند.

وی گفت: با تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضائی، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و در حالی که نامبرده با خودرو پژو ۴۰۵قصد خروج از قم و عزیمت به یکی از استان‌های همجوار را داشت، شناسایی و با شلیک چندین گلوله خودرو وی متوقف، متهم دستگیر و طی بازرسی از خودرو پژو، سلاح کمری که با آن تیراندازی کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال ضارب به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد که پس از تحقیقات تکمیلی، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز