در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان و دهه پایانی ماه صفر؛

سومین فصل از ویژه برنامه «تشرف» روی آنتن می رود

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۷۲۲۲
سومین فصل از ویژه برنامه «تشرف» روی آنتن می رود
در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان و دهه پایانی ماه صفر سومین فصل از ویژه برنامه مناسبتی «تشرف» به روی آنتن می‌رود. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجید صفری تهیه کننده قمی ویژه برنامه «تشرف» اظهار کرد: این ویژه برنامه با مشارکت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه یک سیما تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «تشرف» از شنبه 12 تا 26 مهرماه مصادف با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) همه روزه از ساعت 18:10 تا ساعت 19 به صورت زنده از بارگاه منور رضوی در شبکه یک سیما پخش می‌شود.

صفری خاطرنشان کرد: سومین ویژه‌برنامه«تشرف» با اجرای سید محمد رضا حسینیان و با حضورهنرمندان و چهره‌های ارزشی و ملی و همچنین کارشناسان دینی به روی آنتن می‌رود.

تهیه کننده ویژه برنامه «تشرف» تصریح کرد: این برنامه در20 قسمت به بررسی نقش امام رضا(ع) در زندگی شخصی هنرمندان و چهره‌های برتر کشور و همچنین حس و حال تشرف در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) می پردازد.

وی بیشترین مخاطبان برنامه تشرف را قشر جوان ذکر کرد و ادامه داد: ارتباط با مخاطبان از طریق سامانه پیامکی 3000014 ،زیارت نیابتی و برقراری ارتباط تصویری یکی دیگر از محورهای این ویژه برنامه است؛ مخاطبان می‌توانند دلنوشته‌های خود را به این سامانه پیامک کنند.

صفری همچنین خاطر نشان کرد: نخستین فصل از برنامه تشرف همزمان با دهه کرامت با اجرای سید کاظم احمدزاده پخش شد و دومین فصل از این ویژه برنامه نیز در ایام دهه ولایت با اجرای سید محمد رضا حسینیان به روی آنتن رفته است.

وی ادامه داد: بیش از 50 هنرمند در قشرهای مختلف در دو فصل گذشته این ویژه برنامه مهمان ما بودند و در خصوص نقش امام رضا(ع) در اتفاقات و موفقیتهای زندگی شخصی خود با مردم به گفت و گو نشستند.

تهیه کننده ویژه‌برنامه «تشرف»، با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر با شعار«درپناه امام رضا(ع)» مهمان خانه‌های مردم وهم وطنان هستیم، گفت: این ویژه‌برنامه پس ازماه صفر هرچهارشنبه با پویش#چهارشنبه‌های امام رضایی به روی آنتن می‌رود.

 

IMG-20201001-WA0008

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز