اعلام آمادگی جوانان قمی در مرحله سوم مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۰۵۳۶
اعلام آمادگی جوانان قمی در مرحله سوم مقابله با ویروس کرونا
در پی فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان و داوطلبان، بسیج عمومی خادم الحسین متشکل از تشکل های جوانان(موسسه خیریه مهر و امید-انجمن جوانان-موسسه اندیشه و امید خادم الحسین-موسسه تک منظوره ارمان سپید)بیانیه‌ای آمادگی خود برای حضور در میدان مبارزه با کرونا را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، در پی فرمان مقام معظم رهبری به جوانان و نیروهای داوطلب برای حضور دوباره در میدان خدمت و پیشگیری از ویروس کرونا؛ باتشکیل بسیج عمومی لبیک به فرمان معظم‌له بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: فرید بیک وردی مسول مرحله سوم بسیج عمومی خادم الحسین:خدمات بشردوستانه به انسان‌ها فرصت زندگی و مقاومت در برابر مشکلات را می‌دهد و انجام فعالیت‌های داوطلبانه باعث کمک به افراد نیازمند و محقق نمودن اهداف و ارزش‌های جامعه می‌شود.

فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای  از نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح در پیشگیری از ویروس کرونا و کمک به نیازمندان نقش سازمان‌های مردم نهاد کشور را برای تحقق این امر پررنگ‌تر می‌کند.

جوانان با شرکت در کارهای داوطلبانه در کاهش مشکلات و معضلات جامعه می‌توانند تأثیرگذار باشند و با این فداکاری امید را در دل نیازمندان زنده می‌کنند.

بسیج عمومی خادم الحسین با همراهی ۵ تشکل و شرکت۱۱۰ جوان فعال و داوطلب بیش از۷۳۰ خانواده را از آغاز شیوع این بیماریشناسائی و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره در مقابله با ویروس و کمک رسانی به نیازمندان و اجرای رزمایش همدلی با عنوان همت جوانانه، کمک مومنانه را بار دیگر با تمام توان و ظرفیت خود در یاری نیازمندان و مقابله با ویروس کرونا به میدان خواهد آمد.

در پایان از جوانان عزیز به ویژه فعالین اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم با مشارکت در این اقدام ارزشمند یاریگر باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز