افزایش استفاده از حمل‌ونقل عمومی پیش از شیوع کرونا در قم

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۱۱۹۸
افزایش استفاده از حمل‌ونقل عمومی پیش از شیوع کرونا در قم
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با تغییر خطوط ناوگان اتوبوسرانی از قطری به شعاعی و نظم ایجادشده در خطوط 30 درصدی افزایش استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در بهمن‌ماه 98 ثبت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر یزدی تحولات ایجادشده در خطوط اتوبوسرانی قم را موردبررسی قرارداد و اظهار کرد: به دستور شهردار قم ناوگان اتوبوسرانی از مهرماه سال ۹۸ با تحولات جدید در خطوط آغاز به کارکرده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزایش ۶ درصدی مسافران در استفاده از حمل‌ونقل عمومی را مطرح کرد و افزود: با توجه به تغییرات انجام‌شده در خطوط اتوبوسرانی و تبدیل خطوط قطری به شعاع پیش‌بینی می‌شد تا اسفندماه سال ۹۸ استفاده شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی افزایش ۶ درصدی داشته باشد.

یزدی از افزایش ۳۰ درصدی استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی در بهمن‌ماه ۹۸ خبر داد و تأکید کرد: افزایش اعتماد شهروندان به ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بهمن‌ماه با تغییر عملکرد ناوگان به حجمی و پیمایشی و نظم خطوط قابل‌توجه بود.

وی با ابراز امیدواری برای استقبال و اعتماد شهروندان به حمل‌ونقل عمومی، بیان کرد: امیدواریم با پایان ویروس کرونا و تکمیل ناوگان اتوبوسرانی به ۴۰۰ دستگاه اتوبوس شاهد افزایش ۵۰ درصدی درآمدهای ناوگان اتوبوسرانی نیز باشیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به ‌پیش‌بینی‌های انجام‌شده ۵۰ درصد از درآمدهای ناوگان اتوبوسرانی مربوط به کارت بلیت‌ها بوده و ۵۰ درصد هم از یارانه شهرداری تأمین می‌شود که باید به‌مرور زمان یارانه‌ها کاهش یابد.

یزدی اعداد و ارقام ثبت‌شده در بهمن‌ماه سال ۹۸ را موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: اعداد ثبت‌شده در بهمن‌ماه سال ۹۸ نشان داد پیش‌بینی‌های انجام‌شده قابل تحقق بوده و امیدواریم با پایان ویروس کرونا به شرایط قبل بازگردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز