جذب جوانان متخصص و خدمت به مردم مهمترین اهداف کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان استان است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۲۴۰۰
جذب جوانان متخصص و خدمت به مردم مهمترین اهداف کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان استان است
دبیر مجمع نمایندگان قم؛ جذب جوانان متخصص و خدمت به مردم را مهمترین اهداف کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان استان بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حاجی‌زاده در نشست مشترک با مسئولین کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان طی سخنانی، ادای تکلیف را مهمترین انگیزه در مدیریت جهادی و روحیه انقلابی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در موضوع تکلیف نبایستی سست و یا خسته شویم اظهارداشت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس هیچ گاه برای خوش آمد و رضای کسی کاری نکردند و فقط رضای خدا و خشنودی امام خود را مد نظر داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل مجمع نمایندگان استان قم را اقدامی مبارک عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه طی سالیان گذشته مجمع نمایندگان در قم وجود نداشت، لذا با تشکیل آن توسط سه نماینده انقلابی و خدمتگذار قم لازم بود تا اهداف و برنامه‌هایی برای آن تدوین شود که به همین منظور اساسنامه‌ای تهیه شده که پس از تایید سه نماینده عملیاتی خواهد شد.

در ابتدای این نشست حمید اورعی مشاور مجمع نمایندگان و مسئول کارگروه‌های مشورتی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد: در استان قم جوانان نخبه و صاحبنظر فراوانی در حوزه‌های مختلف تخصصی وجود دارند که با شناسایی آنها و سازماندهی در کارگروه‌های مشورتی نسبت به بررسی مشکلات و ارائه راهکار به نمایندگان محترم اقدام می‌نماییم.

وی توجه به موضوعات کلان کشور ، بررسی قوانین و مقررات، ارزیابی و نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف در سطح استان را از مهمترین برنامه‌های کارگروه‌ها برشمرد و تاکید کرد: جوانان نخبه و فعال در کارگروه‌ها به صورت جهادی پای کار آمده‌اند و در تلاش هستیم در این برهه حساس از شرایط کشور در کنار مسئولان و همدلی و همکاری با ایشان بخش نظارتی را در سطح استان تقویت کنیم.

در بخش دیگری از این نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی طی سخنانی فرصتها و آسیب ها  در حوزه‌های مختلف را از دیدگاه کارشناسی خود مطرح کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز