جای یادمان‌های شهدا در مبلمان شهری خالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۸۳۹۷
جای یادمان‌های شهدا در مبلمان شهری خالی بود
رئیس انجمن صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان قم، ساخت 12 یادمان شهدای استان قم از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم را اقدامی شایسته خواند و گفت: جای این سردیسها در عرصه شهر و پیکر مبلمان شهری خالی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجتبی قانونی ساخت 12 یادمان شهدای استان قم از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم برای نصب در پیاده‌راه خیابان انقلاب را اقدامی شایسته خواند و گفت: جای این سردیسها در عرصه شهر و پیکر مبلمان شهری خالی بود.

وی تصریح کرد: این اتفاق هنری باید زودتر از این‌ها انجام می‌شد اما برگزاری کنگره ملی شهدای قم این بهانه را فراهم کرد تا کسانی که دغدغه این هنر زیبا را دارند، دست به ساخت یادمان شهدا بزنند.

مسئول انجمن گرافیک سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: ساخت و نصب یادمان‌های شهدای قم می‌تواند ادامه‌دار باشد و شروع یک حرکت بسیار مفید و زیبا در سطح شهر است.

رئیس انجمن صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان قم تصریح کرد: در تمام دنیا، مفاخر ملت‌ها به صورت سردیس و نمادها در اماکن عمومی به نمایش گذاشته می شود و شهروندان از سیره زندگی و رفتار آنها الگو می‌گیرند.

قانونی یادآور شد: نصب سردیس و المان‌های شهری در تقویت جلوه‌های بصری بسیار تأثیرگذار است و با استقبال شهروندان مواجه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز