اجرای پویش تبلیغات محیطی ویژه ایام دهه بصیرت

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۷۲۲۷
اجرای پویش تبلیغات محیطی ویژه ایام دهه بصیرت
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تبلیغات محیطی دهه بصیرت، گفت: 6 گروه از سازه‌های محیطی از جمله لمپوست، پرتابل، استرابورد، عرشه‌های پل، استوانه‌های تبلیغاتی مستقر در میادین، آویز و عرشه بزرگ عوارضی اتوبان تهران در مسیر رفت‌وبرگشت به این منظور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شعار دهه بصیرت امسال، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» به‌عنوان شعار واحد دهه بصیرت امسال انتخاب‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تبلیغات محیطی در سطح شهر قم، افزود: کمیته تبلیغات، با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و زیباسازی شهرداری قم تشکیل‌شده و اولویت‌های محتوایی تبلیغات محیطی تعیین‌شده است.

به گفته کلانترزاده ایام فاطـمیه، سالگرد شهادت شهیدان محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و مظفری‌نیا، چهلـمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده و دهه بصیـرت به‌عنوان اولویت‌های تبلیغات محیطی در روزهای پیش رو تعیین‌شده است.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی سازه‌‌های موجود در تبلیغات محیطی به ۶ دسته، تصریح کرد: به‌منظور بهره‌برداری و فراگیری حداکثری در پویش تبلیغات شهری از معاونت محترم خدمات شهری و سازمان زیباسازی درخواست اختصاص سازه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از انواع سازه‌های پیش‌بینی‌شده برای تبلیغات محیطی نام برد و تأکید کرد: سازه‌های محیطی همچون لمپوست، ۴۰ سازه پرتابل استرابورد، ۷ عرشه پل، ۲۵  استوانه‌های تبلیغاتی مستقر در میادین، ۲۴۰ آویز و عرشه عوارضی تهران به قم در مسیر رفت‌وبرگشت به‌منظور تبلیغات محیطی دهه بصیرت مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کلانترزاده بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی به‌منظور فضاسازی شهری را نیز اعلام و گفت: بالغ‌بر ۳ هزار پرچم به‌منظور تبلیغات محیطی اختصاص‌یافته و فضاسازی شهری از طریق نصب پرچم افراشته، پرچم اهتزاز و ریسه پارچه‌ای در میادین، خیابان‌ها و معابر مختلف شهر انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز