مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

احداث ۴ طرح ورزشی در قم به بخش خصوصی واگذار می شود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۲۶۸۴
احداث ۴ طرح ورزشی در قم به بخش خصوصی واگذار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان قم، گفت: به منظور استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی به منظور تکمیل،‌بهره برداری و مدیریت مکان های ورزشی در استان،‌ احداث 4 طرح توسعه یا و زیرساختی ورزش قم با اعتبار 184 میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم گفت: در راستای اجرای ماده 27 قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مطابق با دستورالعمل مربوطه و بهره وری از تسهیلات موضوع تبصره 19 قانون بودجه سال 1399، این اداره کل در نظر دارد چهار پروژه عمرانی خود را با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و احداث می نماید .

وی ادامه داد: این اداره کل در سال 1398 تعداد 72 مکان ورزشی را به بخش غیر دولتی واگذار کرد، در حالی که طرف قرارداد 55 مکان هیات‌های ورزشی به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی هستند و سایر اماکن نیز از طریق مزایده عمومی به افراد حقیقی واگذار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، گفت: احداث سالن طبقاتی ورزشی تجاری واقع در منطقه پردیسان به متراژ یک هزار و 300 متر مربع و برآورد اولیه 120 میلیارد ریال، بازسازی و مسابقاتی سازی چمن مجموعه تختی به مساحت هشت هزار مترمربع با برآورد اولیه 40 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

منعم ادامه داد: تعمیر و تبدیل خابگاه ورزشکاران شهید حیدریان به مجموعه سوئیت با مساحت یک هزار و 500 متر مربع با برآورد اولیه سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال و همچنین اخداث زمین چمن مصنوعی در سلفچگان قم به مساحت یک هزار و 500 متر مربع و برآورد 14 میلیارد ریال از جمله این طرح های آماده واگذاری است.

وی این اداره کل را در بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی پیشتاز در استان دانست و ادامه داد:  متقاضیانی که علاقمند به سرمایه گذاری در این طرح های ورزشی هستند می توانند با مراجعه به دبیرخانه سرمایه گذاری این اداره کل، پیشنهاد خود را ارائه دهند.

در سال ۹۱ تعداد ۷۹ مکان ورزشی به میزان ۲۱۸ هزار و ۷۰۴ متر مربع در سطح استان وجود داشت که این آمار با بهره برداری از ۳۰ مکان ورزشی جدید در هفت ساله دولت تدبیر و امید با افزایش ۱۲۳ هزار و ۳۸۱ متر مربعی به بیش از 342 هزار مترمربع رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز