از ۱۶ تا ۲۲ اسفندماه؛

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته آینده و ایام پایانی ماه رجب اعلام شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۷۶۷۳
مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته آینده و ایام پایانی ماه رجب  اعلام شد
مراسم حرم مطهر بانوی کرامت از 16 تا 22 اسفندماه با مداحی مداحان از جمله نریمانی، تحویلدار، بنی فاطمی، حسینی‌نژاد، حیدرزاده، اسلام میرزایی و شیخ‌زاده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محافل و مراسم مذهبی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته آینده از ۱۶ تا ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹ مصادف با ۲۲ تا ۲۸ رجب ۱۴۴۲ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور زائران و مجاوران دنبال می‌شود.

محافل معارفی قبل از نماز ظهر و عصر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی، حجت‌الاسلام مقداد تابش، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری، حجت‌الاسلام عباسی یزدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و حجت‌الاسلام والمسلمین وحید حجتی دنبال خواهد شد.

در محفل قبل از اذان مغرب و عشاء نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌پور، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید حیدری‌فر، حجت‌الاسلام والمسلمین باستانی، حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و حجت‌الاسلام والمسلمین سبزواری و در روز جمعه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین آبادی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

محافل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز از شنبه تا جمعه با محوریت آیت‌الله مهدی احدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی، آیت‌الله صدیقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون برگزار می‌شود.

همچنین به مناسبت شب شهادت امام کاظم علیه‌السلام در شب دوشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء احمد ولی و بعد از نماز نیز سید رضا نریمانی در حرم مطهر به روضه‌خوانی خواهند پرداخت و در روز شهادت قبل از نماز ظهر و عصر مراسم عزاداری با مداحی یاسین شیخ‌زاده و حسن حیدرزاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و همچنین بعد از نماز نیز مراسم دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی نژاد برگزار می‌شود.

صبح روز شهادت امام کاظم علیه‌السلام نیز مراسم خطبه‌خوانی خادمان با سخنرانی آیت‌الله سعیدی و مداحی عباس حیدرزاده دنبال می‌شود و قبل از نماز مغرب و عشاء سید علی حسینی‌تبار و بعد از نماز سید رضا نریمانی در جمع زائران و مجاوران حرم روضه‌خوانی خواهند کرد.

همچنین ویژه برنامه شب مبعث نیز چهارشنبه شب با مداحی سید رضا تحویدار و سید محسن بنی فاطمی برگزار می‌شود.

در روز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه نیز هم‌زمان با عید سعید مبعث قبل از نماز ظهر و عصر مراسمی با مداحی محمد خرم‌فر و سید حسن گل‌ختمی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری شاهرودی دنبال خواهد شد.

در هفته آینده دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده، جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی، دعای ندبه با نوای حجت‌الاسلام روح‌الله بخشی و همراه با مداحی اسلام میرزایی قرائت خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز