استاندار قم خبر داد:

تاخیر ۱۰ روز در صدور گواهی عدم پرداخت چک‌های کسبه و اصناف

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۲۹۴۰
تاخیر ۱۰ روز در صدور گواهی عدم پرداخت چک‌های کسبه و اصناف
استاندار قم گفت: تاخیر ۱۰ روز در صدور گواهی عدم پرداخت چک‌های کسبه و اصناف و همچنین امهال برخی مسائل مربوط به امور مالیاتی از جمله مصوبه‌های صورت گرفته به منظور حمایت از اصناف بود که جزییات آن ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مومنان و کسانی که درمراسم‌های شب‌های قدر حضور پیدا می‌کنند، سعی نمایند این مراسم‌ها را با فاصله گذاری و رعایت حداکثری مسائل بهداشتی، در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار کنند که این بیماری بیش از این گسترش پیدا نکند.

وی همچنین با بیان اینکه بر اساس گزارش ارائه شده در ستاد ملی کرونا تعدادی از استان‌های کشور در موج چهارم کرونا به مرحله ثبات رسیدند و شیب تند بستری‌های آنها در حال کنترل است افزود: بسیاری از استان‌ها نیز همچنان با شیب افزایش بستری مواجه هستند و خوشبختانه در قم نیز این روند تحت کنترل است و امیدواریم ظرف هفته جاری آن را نزولی کنیم.

سرمست در ادامه با اشاره به مصوبه‌های ستاد ملی کرونا تصریح کرد: به منظور پشتیبانی از کسبه و اصناف و افرادی که برای گذر از این موج بیماری پروتکل‌ها را رعایت می کنند، برخی تمهیدها اندیشیده شده‌است.

وی افزود: تاخیر ۱۰ روز در صدور گواهی عدم پرداخت چک‌های کسبه و اصناف و همچنین امهال برخی مسائل مربوط به امور مالیاتی از جمله مصوبه‌های صورت گرفته به منظور حمایت از اصناف بود که جزییات آن ابلاغ خواهد شد.

استاندار قم در ادامه خاطرنشان کرد: تقاضای ما از کسبه و اصناف استان این است کمااینکه تا به حال در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام خاصی داشتند این شرایط را نیز با صبر و بردباری تحمل کنند که بتوانیم از این موج هم عبور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز